  • 1. Data: 2014-06-18 18:43:06
    Temat: Netia zmienia adresy IP
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Nie wiem czy to problem polskiego internetu. Zakładam, że tak.

    Dzisiaj otrzymałem informację

    "Szanowni Państwo
    informujemy, iż w związku z rekonfiguracją sieci w dniu 18.06.2014r nastąpi
    zmiana stałego adresu IP z XXX na YYY. W związku z tym w celu odświeżenia
    danych prosimy o wyłączenie i ponownę włączenie urządzenia. Jednocześnie
    przypominamy, iż ze względu na powyższą modyfikację konieczna jest zmiana
    konfiguracji urządzeń sieciowych po Państwa stronie oraz zaktualizowanie
    informacji o stałym adresie IP w miejscach w których Pąństwo go zgłaszali.
    Przepraszamy za utrudnienia.

    Grupa Netia
    "

    Czyli dzisiaj informują mnie, że dzisiaj chcą zmienić adres.

    Poprzednio dokonali aktualizacji oprogramowania rutera bez przechowania jego
    konfiguracji w wyniku czego przez noc odtwarzałem z pamięci ustawienia bo
    ruter ma zablokowaną opcję pobrania tej konfiguracji.

    Swego czasu zablokowali też mi usługę z powodu 10zł przypadkowej niedopłaty.

    Przez kilka miesięcy blokowali port 443 po zgłoszeniu problemu.

    Co to k... jest ?!

  • 2. Data: 2014-06-18 20:29:07
    Temat: Re: Netia zmienia adresy IP
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2014-06-18 18:43, John Kołalsky pisze:
    > Nie wiem czy to problem polskiego internetu. Zakładam, że tak.

    > Co to k... jest ?!

    Serio masz od nich usługę ? Mnie im się nie udało założyć. Rozwiązałem
    umowę po 3 miesiącach, jak w ciągu wcześniejszych 3 miesięcy nie udało
    im się zestawić radiolinii. W sumie to podpisałem umowę na marne
    kilkaset megabitów :D

    A ilu handlowców wcześniej dzwoniło :D

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting:
    ========== www.smarthost.pl ===

  • 3. Data: 2014-06-18 21:26:04
    Od: ein <e...@n...spam>

    John Kołalsky wrote:
> [...]
    > informacji o stałym adresie IP w miejscach w których Pąństwo go zgłaszali.

    Z jakiej puli to adres?