  • 1. Data: 2017-10-19 17:49:47
    Temat: Nexeny na zimę
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Idzie zima :)

    Czy ktoś z grupowiczów jeździ na zimowych Nexenach i może powiedzieć coś o
    ich zachowaniu w śniegu i błocie pośniegowym? Mam w tym momencie całoroczne
    Micheliny i nie jestem zachwycony, chciałbym na zimę coś lepszego,
    zwłaszcza że mieszkam na wsi, miejscami mam stromo, a z odśnieżaniem bywa
    cienko...
    Pacjent to sportage 4x4, rozmiar buta 215/65/16.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2017-10-19 17:53:16
    Temat: Re: Nexeny na zimę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
> [...]
    >całoroczne
    >Micheliny i nie jestem zachwycony, chciałbym na zimę coś lepszego,

    Crossclimate ? A mialy byc takie dobre ...

    J.

  • 3. Data: 2017-10-19 22:38:41
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-19 o 17:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Crossclimate ? A mialy byc takie dobre ...
    >
    > J.

    spróbuj opon amerykańskich COOPER - ja innych już nie chcę - bieżnika
    11-12 mm, przejechały już ok. 35000 km i nie widać zużycia
    a drą po śniegu że ......
    a miałem - HAnkooka, Michelina alpin, semperit, continental.....

    Pozdr
    Robert

  • 4. Data: 2017-10-20 00:00:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Oct 2017 22:38:41 +0200, RB napisał(a):

    > spróbuj opon amerykańskich COOPER -

    A które coopery masz?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2017-10-20 09:06:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Oct 2017 17:53:16 +0200, J.F.

    > Crossclimate ? A mialy byc takie dobre ...

    No właśnie, CC? Właśnie się przykładam do ich zakupu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2017-10-20 09:51:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Oct 2017 09:06:23 +0200, Myjk napisał(a):

    > No właśnie, CC? Właśnie się przykładam do ich zakupu.

    Kurde, nie wiem :)

    Kupiłem raze z autem i nie pamiętam. Sprawdzę, to napiszę.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2017-10-20 11:46:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Oct 2017 17:49:47 +0200, Maciek napisał(a):

    > Idzie zima :)

    Rozważam też nokiany, tylko parę stówek wiecej za komplet niż za dębice.
    Ktoś jeździ?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2017-10-20 12:06:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-10-20 o 11:46, Maciek pisze:

    > Rozważam też nokiany, tylko parę stówek wiecej za komplet niż za dębice.
    > Ktoś jeździ?

    Od lat, różne auta, tam gdzie średniaki nie dają rady Nokian pojedzie
    bez problemu. Ogólnie dla mnie i nie tylko najlepsze gumy na zimę.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 9. Data: 2017-10-20 13:20:38
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rozważam też nokiany, tylko parę stówek wiecej za komplet niż za dębice.
    > Ktoś jeździ?

    Mialem do niedawna bieznikowane na wzor Nokian Hakapelitta i moglbym w nich
    pod stok narciarski podjezdzac. Wytrzymały bodajze 4 sezony.

    Pzdr

  • 10. Data: 2017-10-20 13:38:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    >Kurde, nie wiem :)
    >Kupiłem raze z autem i nie pamiętam. Sprawdzę, to napiszę.

    CrossClimate to dosc nowy wyrob, sprzed ~2 lat.

    A wczesniej ... Michelin chyba nie mial wielosezonych.

    J.