  • 1. Data: 2014-08-27 12:41:38
    Temat: Nexus4 - nie wyłącza sie
    Od: ader <a...@n...eu>

    Ostatnio chciałem wyłączyc nexusa4, ale przytrzymuje przycisk power i
    sie nic nie dzieje, tylko obraz ciemnieje i blokuje sie menu.
    Boje sie ze jak sie wyłączy ( np bateria sie wyczerpie ) to nie bede
    mogl go wlaczyc

  • 2. Data: 2014-08-27 13:41:53
    Temat: Re: Nexus4 - nie wyłącza sie
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-08-27 12:41, ader pisze:
> [...]
    > sie nic nie dzieje, tylko obraz ciemnieje i blokuje sie menu.
    > Boje sie ze jak sie wyłączy ( np bateria sie wyczerpie ) to nie bede

    Jeżeli się blokuje, to przycisk power działa.

  • 3. Data: 2014-08-27 14:56:49
    Od: ader <a...@n...eu>

    W dniu 2014-08-27 13:41, Maciej Bebenek pisze:

    > Jeżeli się blokuje, to przycisk power działa.

    No to to wiem :) Ale dlaczego nie wyskakuje " WYŁĄCZ SIĘ" itd

  • 4. Data: 2014-08-27 15:21:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > sie nic nie dzieje, tylko obraz ciemnieje i blokuje sie menu.
    > Boje sie ze jak sie wyłączy ( np bateria sie wyczerpie ) to nie bede

    Coś się pewnie podwiesiło. Restart systemu powinien pomóc.

  • 5. Data: 2014-08-27 16:30:03
    Od: ader <a...@n...eu>

    W dniu 2014-08-27 15:21, Trybun pisze:

    > Coś się pewnie podwiesiło. Restart systemu powinien pomóc.

    hmm a jak sie taki restart robi i czy strace wszystkie zapisane na nim
    rzeczy ?

  • 6. Data: 2014-08-27 16:33:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    ader wrote:

    > hmm a jak sie taki restart robi i czy strace wszystkie zapisane na nim
    > rzeczy ?

    wyjmij baterię na chwilę. Nic nie stracisz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-08-27 16:41:38
    Od: ader <a...@n...eu>

    W dniu 2014-08-27 16:33, masti pisze:

    > wyjmij baterię na chwilę. Nic nie stracisz.

    :) w nexusie bateria jest wbudowana

  • 8. Data: 2014-08-27 17:21:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-27 16:41, ader wrote:

    > :) w nexusie bateria jest wbudowana

    Przytrzymaj guzik Power przez 5-10sek.

  • 9. Data: 2014-08-27 18:08:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-27 16:33, *masti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]

    Jeśli masz włączoną synchronizację z google to niewiele stracisz -
    kontakty i kalendarz na pewno same się po resecie odtworzą jak tylko się
    na googla zalogujesz.
    Jeśli tel. w tej chwili działa to podłącz do komputera i zgraj sobie
    (bez iTunes ;) ) wszystkie potrzebne pliki. SMSy (jeśli potrzebujesz)
    możesz zapisać za pomocą SMS Backup&Restore - też skopiuj na komputer
    lub do chmury.

    > wyjmij baterię na chwilę. Nic nie stracisz.

    Dwie śrubeczki w okolicach gniazda USB

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2014-08-27 19:28:08

    On 27/08/2014 17:08, Mirek Ptak wrote:

> [...]
    > (bez iTunes ;) ) wszystkie potrzebne pliki. SMSy (jeśli potrzebujesz)
    > możesz zapisać za pomocą SMS Backup&Restore - też skopiuj na komputer

    ale swoja droga jezeli kolo nie troluje, to ladnym gownem jest czasami
    andrzej.