  • 11. Data: 2018-06-12 16:59:03
    Temat: Re: Nie chce zapalić
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-12 o 16:11, sirapacz pisze:

    > Spradź czy nie odpiąłeś kabla idącego do cewek zapłonowych
    > Sprawdź czyjnik położenia wału (czy nie odpiąłeś kabla) - będzie przy
    > kole zamachowym - zwykle u dołu samochodu
    >
    > brak sygnału z obu czujników da ten sam efekt.
    >
    > Jeśli to coś z grupy fiata to użyj darmowego MultiEcuScana i odczytaj
    > czego sterownik nie dostaje.

    Kabel jest podpięty, żadna żyła nie przerwana. Nie wiem co z tym
    czujnikiem, nie znalazłem go.

    Nie, jest to auto z grupy GM, koreańsko-amerykański wyrób, o nazwie
    Chevrolet Rezzo.

  • 12. Data: 2018-06-12 17:20:14
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 12-06-2018 o 16:57, Trybun pisze:

    > Chevrolet Rezzo.

    Czyli takie Daewoo. Silniki w niektórych wersjach jak w Lanosie i
    Nubirze. Trzeba zacząć od tego czujnika położenia wału.

    Możesz też sprawdzić to:

    http://daewoo.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=3745
    6

    yabba

  • 13. Data: 2018-06-13 00:02:45
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie, jest to auto z grupy GM, koreańsko-amerykański wyrób, o nazwie
    > Chevrolet Rezzo.

    szukaj z tyłu bloku, w okolicach rozrządu. To dajewo tacuma więc silnik
    pewnie jak w nubirze (a to dla jej 2.0 benzyny opis).

    Swoją drogą kurde jesteś na pms tyle czasu a musimy wyciągać od ciebie
    po kawałku informacje, o jakim samochodzie w ogóle mowa.

    czyjnik może być za pompą wspomagania a kostka przy bloku.

  • 14. Data: 2018-06-13 07:50:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-06-12 o 13:42, yabba pisze:

    > Masa łączy grubym kablem minus akumulatora, karoserię samochodu i blok
    > silnika. Czasem jest to jeden kabel, czasem dwa.

    A czasem 21 jak u mnie :)
    Masa to nie tylko aku-nadwozie, ale też moduły-nadwozie i na te bym
    stawiał :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 15. Data: 2018-06-13 14:18:32
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-12 o 17:20, yabba pisze:

    > Czyli takie Daewoo. Silniki w niektórych wersjach jak w Lanosie i
    > Nubirze. Trzeba zacząć od tego czujnika położenia wału.

> [...]

    Sam silnik i owszem, identyczny jak ten z Nubiry. Ale osprzęt już
    niekoniecznie. Np przepustnica różni się znacznie.

    Dzięki za link, ale jak na razie dałem sobie spokój z samodzielna
    naprawą,. Rano zaholowałem do mechanika. Niewykluczone że się przyda, bo
    facet nie nie sprawiał wrażenia jakiegoś nadmiernie biegłego w swoim
    zawodzie..;-)

  • 16. Data: 2018-06-13 14:18:54
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-13 o 00:02, sirapacz pisze:

> [...]
    > po kawałku informacje, o jakim samochodzie w ogóle mowa.
    >
    > czyjnik może być za pompą wspomagania a kostka przy bloku.

    Dzięki, ale już poszedł do mechanika. Auto nietypowe to i zakładałem że
    nazwa nikomu nie pomoże. Co najwyżej może zniechęcić  do zabierania głosu.

  • 17. Data: 2018-06-14 14:06:07
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dzięki, ale już poszedł do mechanika. Auto nietypowe to i zakładałem że
    > nazwa nikomu nie pomoże. Co najwyżej może zniechęcić  do zabierania głosu.

    I co? znalazł przyczynę?

  • 18. Data: 2018-06-14 15:48:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tak. Przy montażu rozrusznika pomyliłem kable. Mechanik nie zdarł skóry,
    > ale co się nasłuchałem o amatorach to normalnie uszy więdną.. ;-)

    jak przy rozruszniku pomyliłeś kable to jak kręcił? napisałeś, że nie
    było iskry.
    Zresztą tam są 2 kable - ich się nie da pomylić bo jeden cieniuteńki a
    drugi grubas

  • 19. Data: 2018-06-14 15:49:33
    Od: Trybun <c...@j...ru>

  • 20. Data: 2018-06-14 16:57:40
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-14 o 15:48, sirapacz pisze:

    > jak przy rozruszniku pomyliłeś kable to jak kręcił? napisałeś, że nie
    > było iskry.
    > Zresztą tam są 2 kable - ich się nie da pomylić bo jeden cieniuteńki a
    > drugi grubas

    I trzeci - masowy. Właśnie jego pomyliłem. A było tylko fotkę pstryknąć
    i obeszłoby się bez holowań i mechanika.