  • 1. Data: 2017-08-15 21:32:07
    Temat: Nie dają już poduszek kolanowych
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przeglądam ostatnio sporo ofert nowych samochodów Passat, Talisman i
    inne rodzinne kombiaki. Większość nowych samochodów tego typu, które są
    oferowane "od ręki" nie posiada poduszki powietrznej kolanowej dla
    kierowcy. Udałem się do sprzedawcy VW, który skonfigurował mi nowe auto
    "do produkcji". Długa była lista elementów, które były w wybranej opcji
    i które musiałem wybierać. Na koniec sprzedawca wydrukował konfigurację
    auta. Przeczytałem wszytko i zauważyłem, że nie ma poduszki kolanowej
    kierowcy. Zonk. Można domówić jako opcję dodatkową tylko w zestawie z
    dwoma dodatkowymi poduszkami dla pasażerów z tyłu, koszt 2900 zł.

    Moda na kolanówki się skończyła, czy to tylko nowa metoda na "optyczny
    tuning ceny" auta? A może w tych autach kolanówki są niepotrzebne?

  • 2. Data: 2017-08-15 23:08:20
    Temat: Re: Nie dają już poduszek kolanowych
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-15 o 21:32, Poldek pisze:

> [...]
    >
    > Moda na kolanówki się skończyła, czy to tylko nowa metoda na "optyczny
    > tuning ceny" auta? A może w tych autach kolanówki są niepotrzebne?

    Dobieranie dodatków w pakiety ma wyciągnąć od ciebie kasę.
    Poduszka dla kierowcy zawsze będzie przydatna, dla pasażera
    z tyło rzadko. Więc je do pakietu i jak chcesz pierwszą to
    tylko z tylnymi.
    Ja bym poszukał samochodu innego producenta.