  • 1. Data: 2019-04-13 12:32:35
    Temat: Nie jeździjmy tak....
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Nie jeździjmy tak

    http://niusy.pl/@v.iplsc.com/a6p

  • 2. Data: 2019-04-13 13:30:54
    Temat: Re: Nie jeździjmy tak....
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Nie jeździjmy tak
    >
    > http://niusy.pl/@v.iplsc.com/a6p

    Ale dlaczego? Przecież całkiem nieźle płacą. Ktoś wie jaka to szybkość?
    Na oko koło 120. Chwilami więcej jak jest piąty bieg.
    Wojtek

  • 3. Data: 2019-04-13 18:25:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-13 13:30, wowa wrote:

    > Ale dlaczego? Przecież całkiem nieźle płacą. Ktoś wie jaka to szybkość?
    > Na oko koło 120. Chwilami więcej jak jest piąty bieg.

    Normalnie nie jeździmy.

  • 4. Data: 2019-04-14 01:04:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-04-13 o 12:32, kk pisze:
    > Nie jeździjmy tak
    >
    > http://niusy.pl/@v.iplsc.com/a6p

    Próbowałem i coś nie wyszło ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=TzUy9zEN5wE

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 5. Data: 2019-04-14 06:36:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2019 o 01:04, Tomasz Pyra pisze:

    > Próbowałem i coś nie wyszło ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=TzUy9zEN5wE

    Dobrze że nie weszło;)

    https://youtu.be/6MfM_WWuCSE

    BTW - kiedyś oglądaliśmy filmy nagrane kartoflem i wydawały nam się
    porządnej jakości. Ciekawe czy za 20 będzie 200k i będą się śmieli z
    naszego HD.

  • 6. Data: 2019-04-15 22:14:29
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-14 01:04, Tomasz Pyra wrote:

    > Próbowałem i coś nie wyszło ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=TzUy9zEN5wE

    Wygląda jak mój po zderzeniu na skrzyżowaniu :-)

  • 7. Data: 2019-04-15 22:15:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-14 06:36, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > BTW - kiedyś oglądaliśmy filmy nagrane kartoflem i wydawały nam się
    > porządnej jakości. Ciekawe czy za 20 będzie 200k i będą się śmieli z

    Przeminą jak filmy z Charlie Chaplinem

  • 8. Data: 2019-04-15 23:48:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-15 o 22:15, kk pisze: