  • 1. Data: 2009-07-16 14:01:15
    Temat: Nie mam siły do Plusa
    Od: August <t...@a...org>

    Witam,

    numer przeniesiony 8 lipca z plusa. Mimo to na fakturze abonament z
    góry za okres 9.07-8.08

    Dlaczego plus mimo iż wie od 1,5 miesiąca wcześniej (dyspozycja +
    miesiąc wypowiedzenia liczony od poczatku do zakończenia pełnego
    miesiąca rozliczeniowego)

    Wiem wiem, pewnie wynika to z regulaminu i będzie korekta, szarpanie
    się z przesyłaniem nr konta do plusa na zwrot itd.. Z pluslinią sobie
    pogadałem i co z tego, przeciez to nie ich wymysł :)

    Ale czemu nie pójść na rękę klientowi tylko szarpać się i wystawiać
    potem korekty.

    Nawet się domyślam co będzie na nastepnej fakturze oprócz korekty, z
    pewnoscią 50 netto za przeniesienie bo będzie się liczył dzień
    złozenia dyspozycji, a nie przeniesienia. Ech..Dobrze ze zgłosowałem
    nogami.

    --
    pozdrav,
    August

  • 2. Data: 2009-07-16 14:04:49
    Temat: Re: Nie mam siły do Plusa
    Od: August <t...@a...org>

    uzupełnienie
    [...]
    Dlaczego plus mimo iż wie od 1,5 miesiąca wcześniej (dyspozycja +
    miesiąc wypowiedzenia liczony od poczatku do zakończenia pełnego
    miesiąca rozliczeniowego) nalicza abonament, gdy jestem już poza
    siecią? Lokatę szybkozarabiajacą sobie zakładają :P ?
    [...]

    --
    pozdrav,
    August

  • 3. Data: 2009-07-16 14:12:31
    Od: Klaus <k...@p...onet.pl>

    August pisze:
> [...]
    > miesiąca rozliczeniowego) nalicza abonament, gdy jestem już poza
    > siecią? Lokatę szybkozarabiajacą sobie zakładają :P ?

    Złóż reklamację na błędnie wystawioną fakturę z informacją że zapłacisz
    dopiero po otrzymaniu korekty i po kłopocie ;-)

  • 4. Data: 2009-07-16 14:29:12
    Od: August <t...@a...org>

    On 16 Lip, 16:12, Klaus <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Złóż reklamację na błędnie wystawioną fakturę z informacją że zapłacisz
    > dopiero po otrzymaniu korekty i po kłopocie ;-)

    Nie, nie, nie.

    Wg Pluslinii to jest normalna praktyka tych korekt, więc zgaduje ze
    jest to zgodne z regulaminem.

    --
    pozdrav,
    August

  • 5. Data: 2009-07-16 14:50:37
    Od: Klaus <k...@p...onet.pl>

    August pisze:

    > Nie, nie, nie.
    >
    > Wg Pluslinii to jest normalna praktyka tych korekt, więc zgaduje ze
    > jest to zgodne z regulaminem.

    Ale co jest zgodne z regulaminem ?
    Płacenie za abonament z góry w momencie gdy nie obowiązuje Cię już żadna
    umowa ?
    Mam nadzieję że żartujesz ;-)
    To że w danej firmie praktyka wystawiania korekt jest nagminna może
    świadczyć jedynie o kiepskim systemie do rozliczeń.

    W Twoim przypadku i tak nie ma to większego znaczenia - po prostu złóż
    taką reklamację i zapłać dopiero po otrzymaniu prawidłowo wystawionej
    faktury/korekty.
    Być może przyczynisz się do poprawienia jakości działania tej firmy -
    jak policzą sobie koszty obsługi takich reklamacji to może zmienią
    system na zgodny z prawem ?

  • 6. Data: 2009-07-16 14:58:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "August" <t...@a...org> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    >miesiąca rozliczeniowego) nalicza abonament, gdy jestem już poza
    >siecią? Lokatę szybkozarabiajacą sobie zakładają :P ?

    Cofasz dyspozycje w banku i sam masz lokate nieoprocentowana do
    czasu wyjasnienia :-)

    J.

  • 7. Data: 2009-07-16 16:45:15
    Od: August <t...@a...org>

    On 16 Lip, 16:50, Klaus <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Być może przyczynisz się do poprawienia jakości działania tej firmy -
    > jak policzą sobie koszty obsługi takich reklamacji to może zmienią
    > system na zgodny z prawem ?

    Zadzwoniłem jeszcze raz i wszystko zrozumiałem, sprytnie specjalnie
    zamykają nr o 1 dzień później niż okres rozliczeniowy, naliczają wtedy
    pełny abonament i oddają niewykorzystanych średnio 29 dni. Dobrze
    wiedzą że do potwierdzenia dyspozycji przeniesienia numeru zgodnie z
    końcem okresu rozliczeniowego się nie dokopię w ich logach oraz
    papierach przesłanych do odbiorcy przenoszonego numeru.

    --
    pozdrav,
    August

  • 8. Data: 2009-07-16 18:45:54
    Od: Klaus <k...@p...onet.pl>

    August pisze:

> [...]
    > końcem okresu rozliczeniowego się nie dokopię w ich logach oraz
    > papierach przesłanych do odbiorcy przenoszonego numeru.

    Zadzwoń jeszcze raz, może w końcu trafisz na konsultanta który
    przestanie Cię okłamywać ;)
    Choć przyznaję że nie wierzę za bardzo w to co piszesz, z różnymi
    absurdami się już spotkałem ale to co piszesz przebija wszystkie i jeśli
    naprawdę takie informacje uzyskałeś w BOK'u to śmiało możesz iść z tym
    do UOKIK'u

  • 9. Data: 2009-07-16 21:37:53
    Od: August <t...@a...org>

    On 16 Lip, 16:45, Klaus <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Zadzwoń jeszcze raz, może w końcu trafisz na konsultanta który
    > przestanie Cię okłamywać ;)

    nie no spokojnie, nie chce wyjsc na awanturnika, to moja interpretacja
    faktu, pewnie jest jest jakis myk, albo moje niezrozumienie zasad
    plusa, w kazdym razie zlozylem reklamacje, nie potrafiono mi
    wytlumaczyc dlaczego 9 lica a nie 8.

  • 10. Data: 2009-07-16 22:08:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 lipiec 2009 23:37
    (autor August
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak:
    <c...@j...go
    oglegroups.com>):

> [...]
    > faktu, pewnie jest jest jakis myk, albo moje niezrozumienie zasad
    > plusa, w kazdym razie zlozylem reklamacje, nie potrafiono mi

    Ja likwidowałem numer całkowicie i też wyłączyli 1 dzień po fakcie i
    dostałem abonament do zapłacenia coś koło 1zł jeszcze za lipiec.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)