  • 11. Data: 2019-07-26 22:02:00
    Temat: Re: Nie można zresetować hasła?
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 09:53, Borneq pisze:
    > 2^256 to liczba mająca z 77-78 cyfr.

    To dla nie-matematyków czysta abstrakcja, no bo co to jest 78?
    Dlatego, dla "ustalenia uwagi" dopowiem, że szacowana liczba wszystkich
    atomów w obserwowalnym Wszechświecie to /circa/ 10^91
    Czyli 91 cyfrowa numeracja wystarczy, aby je *wszystkie* pop-oznaczać.
    To powinno przemówić do wyobraźni tym, co nie zdają sobie sprawy, że
    matematyka, zajmująca się liczbami mającymi po kilkadziesiąt tysięcy
    liczb -- to prawdziwa Królowa nauk!

    Z ciekawostek: znaleziona dzięki programowi przetwarzania rozproszonego
    o nazwie GIMPS, najwyższa znana liczba pierwsza, będąca też liczbą
    Mersene'a -- ma jakieś pięć milionów cyfr. Aby ją zapisać na papierze, to
    potrzebna byłaby naprawdę bardzo gruba książka!

  • 12. Data: 2019-07-26 22:06:38
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 12:26, Animka pisze:
    > Wątpię, żeby on takie hasło miał tylko w głowie i gdzieś nie
    > zapisał.

    Długość hasła to nie problem, może to być n.p. jakiś wiersz. Dla
    zmylenia przeciwnika wszystkie litery "a" zastępować można znakiem "&".
    -- i bądź tu mądra, zgadnij jaki to wiersz, i jaka litera została
    podmieniona na jaki symbol? Odgadnąć niepodobna, a ten co wie, to
    zapamięta bez trudu.

  • 13. Data: 2019-07-26 22:17:12
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 26.07.2019 o 18:13, Animka pisze:
> [...]

    Łoł! Animko, pobiłaś własny rekord

    Orka na ugorze

    > Sam wytłumacz. Do komputera wcale nie mozna się dostać. Wyrwałeś się jak
    > filip z konopii.

    W przeciwieństwie do co-poniektórych, to Adam wie o czym pisze,
    zapewniam Cię.

    > Wiem, że nie lubisz czytać.

    Za to są tu tacy, co tak lubią pisać, że robią to nie mając zielonego
    pojęcia o danym temacie, i jeszcze odgryzają się tym, co wiedzą co jest
    grane.

  • 14. Data: 2019-07-26 23:11:17
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-26 o 22:06, JaNus pisze:

> [...]
    >   --  i bądź tu mądra, zgadnij jaki to wiersz, i jaka litera została
    > podmieniona na jaki symbol? Odgadnąć niepodobna, a ten co wie, to

    Jeżeli ma bardzo skomplikowane hasło i wiele innych spraw na głowie to
    może zapomnieć.
    Może ma jakiś sejf gdzie te hasło trzyma, a może przed śmiercią tą całą
    walutę przebalował.

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-07-26 23:14:34
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-26 o 22:17, JaNus pisze:

> [...]
    > >
    > Za to są tu tacy, co tak lubią pisać, że robią to nie mając zielonego
    > pojęcia o danym temacie, i jeszcze odgryzają się tym, co wiedzą co jest

    Adam pisał o dostaniu sie do plików, ale przecież komputer martwy jak mur.
    Z mojej strony eot.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-08-03 16:26:22
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > >
    > Za to są tu tacy, co tak lubią pisać, że robią to nie mając zielonego
    > pojęcia o danym temacie, i jeszcze odgryzają się tym, co wiedzą co jest

    A Ty nie umiesz nawet podziękować. Dziękujesz tylko tym, którym się
    podlizujesz.

    --
    animka

  • 17. Data: 2019-08-06 16:30:21
    Od: m...@s...com

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 26 Jul 2019 01:44:48 +0200
    is the real date, Animka <a...@w...pl> has written something
    quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >https://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/smierc-milion
    era-fortuna-w-bitcoinach-bez-hasla/7z633fv?utm_sourc
    e=www.fakt.pl_viasg_fakt&utm_medium=referal&utm_camp
    aign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2

    >Kanadyjczyk był założycielem Quadriga, platformy internetowej, która
    >umożliwia handel wirtualnymi walutami: Bitcoin, Litecoin i Ethereum. To
    >waluty, które fizycznie nie istnieją, ale można je kupić, sprzedać i
    >płacić nimi w internecie. Główny komputer firmy zawiera ok. 180 milionów
    >dolarów kanadyjskich (ponad 500 milionów złotych) w kryptowalutach
    >należących do dziesiątek tysięcy subskrybentów. Po śmierci Cottena nikt
    >nie ma do nich dostępu.

    Wedle internetów sprawa śmierdzi, Cotten zmarł gdzieś daleko (a może
    tylko "zmarł"), część portfeli które rzekomo miały zawierać bitcoiny
    okazała się być pusta, wróbelki ćwierkają o tym że firma miała kłopoty
    fiansowe i tak dalej, i tak dalej...

    A tak w ogóle sprawa ma chyba z rok, ale warto przy okazji jej
    przypomnienia zastanowić się, czy zaufana osoba, która ma w razie
    waszej niespodziewanej śmierci wyczyścić historię waszej przeglądarki,
    ma aktualne hasło :P

  • 18. Data: 2019-08-07 00:17:21
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-06 o 16:30, m...@s...com pisze:
> [...]
    > przypomnienia zastanowić się, czy zaufana osoba, która ma w razie
    > waszej niespodziewanej śmierci wyczyścić historię waszej przeglądarki,

    Tak myślę, że przebalowali i zniknęli.

    --
    animka