  • 1. Data: 2017-10-12 15:48:43
    Temat: Nie tylko Diselgate
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Jest ciekawiej niż nam się wydaje, okazuje się że największy japoński
    producent
    stopów stali i alu fałszował dane dotyczące wytrzymałości i odporności
    na korozję, umoczonych jest 200 firm w tym wszyscy najwięksi
    producenci aut z Japonii.
    http://moto.onet.pl/aktualnosci/toyota-i-honda-ofiar
    ami-falszowanych-stopow-metali-od-kobe-steel/6nnnps

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2017-10-12 15:58:07
    Temat: Re: Nie tylko Diselgate
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 12 Oct 2017 15:48:43 +0200, w <ornrrt$ump$1@node1.news.atman.pl>, Janusz
    <j...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > producenci aut z Japonii.
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/toyota-i-honda-ofiar
    ami-falszowanych-stopow-metali-od-kobe-steel/6nnnps

    To by wiele tłumaczyło :)

  • 3. Data: 2017-10-12 15:58:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <j...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > producenci aut z Japonii.
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/toyota-i-honda-ofiar
    ami-falszowanych-stopow-metali-od-kobe-steel/6nnnps

    A co ciekawe -- to przecież mazdy rdzewieją już w folderze :)

  • 4. Data: 2017-10-12 16:12:21
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2017-10-12 o 15:58, r...@k...pl pisze:

    ami-falszowanych-stopow-metali-od-kobe-steel/6nnnps

    > A co ciekawe -- to przecież mazdy rdzewieją już w folderze :)

    Sfałszowane były wyniki pomiarów stopów aluminium, wg Ciebie to tłumaczy
    rdzę, czytałeś to w ogóle?

    --
    viktorius

  • 5. Data: 2017-10-12 18:32:37
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no łądnie... wygląda na to, że wszyscy to przestępcy!
    tylko liderzy popis/eu świecą "kampanią propagandową czyste ręce" [R]...

    czy Ktoś wie gdzie jest miejsce opisujące ten projekt?

  • 6. Data: 2017-10-12 21:14:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 12 Oct 2017 16:12:21 +0200, w <ornt84$vev$1$viktoriu@news.chmurka.net>,
    viktorius <v...@i...pl> napisał(-a):

    ami-falszowanych-stopow-metali-od-kobe-steel/6nnnps

    > Sfałszowane były wyniki pomiarów stopów aluminium, wg Ciebie to tłumaczy
    > rdzę, czytałeś to w ogóle?

    Nie, zadowoliłem się "i odporności na korozję".

  • 7. Data: 2017-10-13 13:24:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-12 o 18:32, denat 'POPIS/EU pisze:
    > no łądnie... wygląda na to, że wszyscy to przestępcy!
    > tylko liderzy popis/eu świecą "kampanią propagandową czyste ręce" [R]...
    >

    > czy Ktoś wie gdzie jest miejsce opisujące ten projekt?

    To reklama rajstop.

  • 8. Data: 2017-10-13 13:27:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-12 o 15:48, Janusz pisze:
> [...]
    > producenci aut z Japonii.
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/toyota-i-honda-ofiar
    ami-falszowanych-stopow-metali-od-kobe-steel/6nnnps

    Przy trujących diezlach ta aferka jest bez znaczenia.

    "Po aferze VW naukowcy przeprowadzili analizy, z których wynikało, że w
    2015 r. ponad 107 tys. osób zmarło przedwcześnie z powodu tlenków azotu
    ulatujących z rur wydechowych samochodów napędzanych silnikami Diesla, a
    38 tys. mogło umrzeć wskutek oszustw koncernów samochodowych."

    http://wyborcza.pl/7,155287,22498041,brudne-sekrety-
    diesli-prawnicy-dla-ziemi-przeciwko-rozporzadzeniu.h
    tml

  • 9. Data: 2017-10-13 13:43:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >samochodowych."
    >http://wyborcza.pl/7,155287,22498041,brudne-sekrety
    -diesli-prawnicy-dla-ziemi-przeciwko-rozporzadzeniu.

    Aferka to sa ci naukowcy.

    Jakos tak mamy diesle w roznym wieku, te stare emitowaly/emituja
    znacznie wiecej niz te nowe oszukane, a ludzie masowo nie wymierali.
    A teraz i tak beda zyli dluzej, choc moze nie tak dlugo jakby mogli.

    No i co ? No i ZUS tego nie wytrzyma, ech, zeby tak sie dalo tych
    emerytow dyskretnie wytruc :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-10-13 14:05:45
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-13 o 13:43, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Jakos tak mamy diesle w roznym wieku, te stare emitowaly/emituja
    > znacznie wiecej niz te nowe oszukane, a ludzie masowo nie wymierali.

    W mojej rodzinie dwie osoby zmarły na raka płuc. Nigdy nie palili
    papierosów.
    Ludzie umierali i umierają codziennie na raka i inne choroby od
    trujących diezli. To główny powód, że zaczęto w ogóle wprowadzać normy
    Euro i kolejne ich generacje. Oczywiście to nie jest żadne rozwiązanie,
    bo trucie trwa w najlepsze codziennie.

    > A teraz i tak beda zyli dluzej, choc moze nie tak dlugo jakby mogli.
    >
    > No i co ? No i ZUS tego nie wytrzyma, ech, zeby tak sie dalo tych
    > emerytow dyskretnie wytruc  :-)

    A może tak swoją rodzinę byś wytruł i siebie też potem? :-)