  • 11. Data: 2017-10-13 14:56:12
    Temat: Re: Nie tylko Diselgate
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-10-13 o 13:43, J.F. pisze:
> [...]
    >>> http://wyborcza.pl/7,155287,22498041,brudne-sekrety-
    diesli-prawnicy-dla-ziemi-przeciwko-rozporzadzeniu.h
    tml

    > Aferka to sa ci naukowcy.
    > Jakos tak mamy diesle w roznym wieku, te stare emitowaly/emituja
    > znacznie wiecej niz te nowe oszukane, a ludzie masowo nie wymierali.

    >W mojej rodzinie dwie osoby zmarły na raka płuc. Nigdy nie palili
    >papierosów.
    >Ludzie umierali i umierają codziennie na raka i inne choroby od
    >trujących diezli. To główny powód, że zaczęto w ogóle wprowadzać
    >normy Euro i kolejne ich generacje. Oczywiście to nie jest żadne
    >rozwiązanie, bo trucie trwa w najlepsze codziennie.

    Ale zrozum - taki nowy VW truje mniej niz moje 15 letnie mondeo.
    15 lat temu tez ci dwie osoby zmarly na raka ?
    A papierowy palily ?

    I podejrzewam, ze tlenkow azotu to produkuje mniej, niz moja stara
    sierra na benzyne.

    >A może tak swoją rodzinę byś wytruł i siebie też potem? :-)

    Po dziewiecdziesiatce, najpierw niech ZUS odda co zabral :-P

    J.

  • 12. Data: 2017-10-13 17:22:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-10-12 o 16:12, viktorius pisze:
> [...]
    ami-falszowanych-stopow-metali-od-kobe-steel/6nnnps

    > Sfałszowane były wyniki pomiarów stopów aluminium, wg Ciebie to tłumaczy
    > rdzę, czytałeś to w ogóle?

    Aluminium też koroduje to po 1, po 2

    "dotyczących wytrzymałości i trwałości produkowanych stopów"
    " Mazda i Mitsubishi nadal prowadzą dochodzenie, które ma doprowadzić do
    wykrycia, jakie komponenty wykorzystywały wadliwą stal."

    jak widzisz autor artykułu sam do końca nie wie o czym pisze.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2017-10-16 12:05:42
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > http://wyborcza.pl/7,155287,22498041,brudne-sekrety-
    diesli-prawnicy-dla-ziemi-przeciwko-rozporzadzeniu.h

    A dowody na to są pewnie równie mocne co dowody cudów :)))

    Pzdr

  • 14. Data: 2017-10-16 12:33:33
    Od: p...@g...com

    --A dowody na to są pewnie równie mocne co dowody cudów :)))

    dobrze zmanipulowana statystyka jest nie do obalenia a to wystarczy, wg tej teorii
    ludzie powinni umierac glownie w centrach duzych miast gdzie przekraczane sa normy i
    ciekawe czy tak naprawde jest

  • 15. Data: 2017-10-17 18:59:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-16 o 12:05, miumiu pisze:

    diesli-prawnicy-dla-ziemi-przeciwko-rozporzadzeniu.h
    tml

    > A dowody na to s? pewnie równie mocne co dowody cudów :)))

    Dowody na co - na oszustwo VAG z emisją trujących spalin?
    Przecież VAG sam się przyznał do instalowania w produkowanych przez
    siebie oprogramowania do oszukiwania.

  • 16. Data: 2017-10-17 19:30:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    >Dowody na co - na oszustwo VAG z emisją trujących spalin?
    >Przecież VAG sam się przyznał do instalowania w produkowanych przez

    Na te ilosc zmarlych.

    W samochodach WV ich znaleziono czy co ?

    J.