  • 1. Data: 2019-10-01 03:22:37
    Temat: Nieboszczyk poprzez ładowanie... (falszywe zdjecia)
    Od: gurgulenso <g...@p...no.net.no.site.no.network>

    Zas kazachy nie zasrywaja falszywymi zdjeciami

    http://bit.ly/2oIb6Q9

    --
    wakiwaki

    inwazory jako startegiczny obiekt
    http://bit.ly/2nGJjPO zadziwiajace!

  • 2. Data: 2019-10-01 19:20:24
    Od: z <...@...pl>

    Czy Ty masz coś wspólnego ze Stokrotką?
    Też nie da się tego czytać.

  • 3. Data: 2019-10-01 20:36:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-01 o 20:25, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > Ustaw globalne kodowanie UTF-8

    Problem jest głębszy i nie po mojej stronie ;-)

  • 4. Data: 2019-10-01 21:28:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.10.2019 o 20:48, ANTI junta EUdSSR pisze:

    > Można laską dynamitu usunąć
    > niepożądane przeszkody... ... ...

    Walnij tym swoim pustym łbem w ścianę.

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2019-10-02 09:23:33

    W dniu 2019-10-01 o 20:48, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > Można laską dynamitu usunąć
    > niepożądane przeszkody... ... ...

    O widzisz. Można po polsku. ;-)