  • 1. Data: 2019-11-26 19:02:58
    Temat: Niechciane smsy - Android
    Od: z <...@...pl>

    Człowiek uczy się całe życie.

    Czy to norma że przychodzi sms i nie można go zablokować żeby więcej nie
    przeszkadzał? SMS mam go w wiadomościach a nie sratach czatach
    fejsukach. Nie używam tego badziewia.

    Tak wiem... Podałem numer telefonu żeby dostać rabat. Mam powyłączane
    wszystkie niepotrzebne powiadomienia.
    Do tej pory w opcjach wiadomości dawało się konkretny numer zablokować
    Że bank to robi mogę zrozumieć bo faktycznie mam Aplikację.
    Ale tu mowa o sklepie z butami.

    To jest zaszyte już w systemie?

    Kurde. Windowsie wróć. Albo czekam z niecierpliwością na telefon z linuxem.

  • 2. Data: 2019-11-26 20:12:07
    Temat: Re: Niechciane smsy - Android
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ale tu mowa o sklepie z butami.
    >
    > To jest zaszyte już w systemie?
    >
    > Kurde. Windowsie wróć. Albo czekam z niecierpliwością na telefon z linuxem.

    zasadniczo już masz. Tylko że tego "linuxa" dostałeś za darmo od googla,
    któremu na wiele pozwoliłeś. nie podoba Ci się? Zainstaluj takiego
    "linuxa" (np: lineage) który będzie działał bez usług googla.

    ToMasz

  • 3. Data: 2019-11-26 20:19:29
    Od: z <...@...pl>

    Wiedziałem że to gówniany linux ale to co teraz potrafi to przekroczenie
    kolejnej granicy.

    Masz jakiś pomysł żeby nie przychodziły takie SYSTEMOWE SMSy?

    Mam pójść do sklepu i zrobić awanturę? ;-)

    CHWILA!

    Jeśli to jest zwykły SMS (ja go tak widzę to będzie przychodzić na
    każdym systemie bo operator go wysyła?

    Czy operator nie ma z tym nic wspólnego bo to jest gówniany linux? ;-)

  • 4. Data: 2019-11-26 20:27:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.11.2019 o 20:19, z pisze:
> [...]
    > każdym systemie bo operator go wysyła?
    >
    > Czy operator nie ma z tym nic wspólnego bo to jest gówniany linux? ;-)
    100% operator na zlecenie firmy powiązanej raczej z googlami ktory na to
    pozwoliłeś. JEdnak na 99%, nikt z tego łańcuszka nie wie kim jesteś. Coś
    wyzwoliło proces dla Twojego numeru telefonu aby wysłać Ci takiego smsa.
    ja szukam kredytu - na stronie www - mam po 3 smsy po wizycie w banku.
    Dam sobie jaka ogolić, że jak to samo zrobię na obcym kompie - nie
    dostanę żadnego smsa
    mimo wszystko, mam usługi google, bo są wygodne. płacę za tą wygodę jak
    wszyscy, tyle ze jestem ociupinkę bardziej świadomym użytkownikiem.

    ToMasz

  • 5. Data: 2019-11-26 21:06:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-26 o 20:27, ToMasz pisze:
    > ja szukam kredytu - na stronie www - mam po 3 smsy po wizycie w banku.

    Ja bym się wku..i i wyrzucił przez okno taki "telefon" ;-)
    Masz przesrane i godzisz się z tym? ;-)

    Nie chodzi o moją prywatność bo wiem że jak zechcą to się dowiedzą ale
    wysyłanie smsa to poważniejsza sprawa. Dla mnie to ważna komunikacja i
    myślałem że po wprowadzeniu nowoczesnych dostosowanych do moich potrzeb
    systemów ;-) będę mógł tego przynajmniej tego SPAMU nie zauważać.

  • 6. Data: 2019-11-26 22:37:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.11.2019 o 21:06, z pisze:

    > Ja bym się wku..i i wyrzucił przez okno taki "telefon" ;-)
    > Masz przesrane i godzisz się z tym? ;-)
    tak. bo bank za założenie konta dał mi 400zł.
    korzystam z googli bo dyktuję smsy, spotkania, notatki. bez dyktowania
    zamiast 100 akcji w miesiącu miałbym 5. wygoda.
> [...]
    > myślałem że po wprowadzeniu nowoczesnych dostosowanych do moich potrzeb
    > systemów ;-) będę mógł tego przynajmniej tego SPAMU nie zauważać.
    Są programy ktore filtrują niechciane smsy. np virgin może wyłączyć
    wszystkie swoje powiadomienia. ale wszystkie - to znaczy wszystkie, te
    które chcialbym otrzymywać też.
    Poszukaj informacji o tym, jak w Zakopanem na jakiejś imprezie, z tłumu
    ludzi posiadających telefony, "wyssano" i udostępniono wszelkie
    informacje. zero rzeczy personalnych ale było wiadomo że... 543 osoby
    mają rozmiar buta 43. (żartuję z butem, ale znajdz sobie tego newsa,
    nauczysz się jak to działa)
    ToMasz

  • 7. Data: 2019-11-26 23:08:22
    Od: z <...@...pl>

    Wiem jak to działa.

    Wku...a mnie że ktoś się wpier...a ze SPAMEM w smsy
    (to jest dla mnie nowość) a ja nie mogę go zablokować.

    Dzięki za wskazówkę o filtrowaniu.
    W galaxy S7 jest taka opcja. Zobaczymy co jest warta.

  • 8. Data: 2019-11-27 05:27:28
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 26.11.2019 o 19:02, z pisze:
    > Kurde. Windowsie wróć. Albo czekam z niecierpliwością na telefon z linuxem.

    Ale przecież Android jest jakimś-tam klonem Linuxa?

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 9. Data: 2019-11-27 08:11:51
    Od: z <...@...pl>

    > Ale przecież Android jest jakimś-tam klonem Linuxa?

    Nie ma być klonem tylko otwartym linuxem bez Googlowej czapy

    Takie telefony się już pojawiają. To jest nasza przyszłość.

    Bo i ile na desktopie linux marnie sobie radzi to na tak banalne
    urządzenie jak telefon ;-) zupełnie wystarczy.

    I uwaga dla zatwardziałych androidowców JEST DARMOWY ;-)

  • 10. Data: 2019-11-27 09:13:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 listopada 2019 19:03:00 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
    >
    > To jest zaszyte już w systemie?
    >
    > Kurde. Windowsie wróć. Albo czekam z niecierpliwością na telefon z linuxem.

    A nie możesz najzwyczajniej zablokować tego nadawcy?
    U mnie wystarczy przytrzymać paluchem dłużej sms i u góry wyświetlają sie opcje:
    archiwizuj, usuń, wyłącz powiadomienia, dodaj do kontaktów zablokuj(takie
    przekreślone kółko)
    Lenovo p2 android 7.0