  • 1. Data: 2009-11-14 07:46:47
    Temat: Niedzielne latanko Warszawa
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Czesć

    Wpadlem na niesamowicie orginalny pomysl zachecony pogoda coby w niedziele
    posmigac jaka niestandardowa traske zrobic i tak wpadl mi do glowy Kazimierz
    lub Dziura...
    Jakby ktos mial chec to na priv.
    Start ok 11-11.30

    T.

  • 2. Data: 2009-11-15 09:43:07
    Temat: Re: Niedzielne latanko Warszawa
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > posmigac jaka niestandardowa traske zrobic i tak wpadl mi do glowy Kazimierz

    Witam.
    No tak, pogoda wrecz idealna na moto(deszcz i 4stC) :))
    Koczis
    R1

  • 3. Data: 2009-11-15 10:51:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Koczis pisze:

    > Witam.
    > No tak, pogoda wrecz idealna na moto(deszcz i 4stC) :))

    Ale Tytus to chyba o rowerze myślał.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2009-11-15 19:01:02
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Magic"
    Ale Tytus to chyba o rowerze myślał.

    Wes mnie nie denerwuj...dobrze choc soboty nie zmarnowalem calej na
    robote...
    ale co sie odwlecze...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 5. Data: 2009-11-16 17:38:58
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Tytus wrote
    > Wes mnie nie denerwuj...dobrze choc soboty nie zmarnowalem calej na
    > robote...
    > ale co sie odwlecze...

    To jak cos, to ja bym sie pisal o ile to bedzie w niedziele(wolne w robocie)

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 6. Data: 2009-11-16 18:14:08
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Koczis"
    To jak cos, to ja bym sie pisal o ile to bedzie w niedziele(wolne w robocie)

    Rozne take zaklinania robimy coby nie padalo...na razie sa plany na sobote
    ale jak pogoda dopisze
    puknij na priv z nr tel.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 7. Data: 2009-11-16 19:39:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 16 Lis, 19:14, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Rozne take zaklinania robimy coby nie padalo...na razie sa plany na sobote
    > ale jak pogoda dopisze
    > puknij na priv z nr tel.

    Zawsze mozna sobote i niedziele, zeby nie bylo powtorki z wczoraj ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2009-11-16 20:06:55
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:
    robocie)

    > Rozne take zaklinania robimy coby nie padalo...na razie sa plany na
    > sobote ale jak pogoda dopisze

    na drugi raz nie myj motura,to działa:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2009-11-16 20:08:51
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Tytus wrote
    > puknij na priv z nr tel.

    OK. to czekam na wiesci i jakis plan :)
    Ide sprawdzic aku, bo juz z miesiac nie bylo okazji do jazdy(praca=sloneczko,
    wolne-dyszcz)

    Koczis
    R1

  • 10. Data: 2009-11-16 20:14:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 16 Lis, 21:06, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:

    > na drugi raz nie myj motura,to działa:-)

    Eee tam to pewnie przez tych harlejowcow, pucuja maszyny do odstawki
    na zime ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200