  • 1. Data: 2020-02-15 15:59:14
    Temat: Niekierowane przejście na dwujezdniowej
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tu:
    <https://goo.gl/maps/Tw5CDsSBpDYENkdr8>
    Od wskazanego miejsc do przejścia pomiędzy pasami stoją gumowe słupki, tak,
    że nie da sie zmienić pasa. Ciekawe rozwiązanie.
    Jakby co mam film...Słupki podobne do tych:
    <https://goo.gl/maps/CevCDxbvpNg52mph6>

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2020-02-15 16:43:37
    Temat: Re: Niekierowane przejście na dwujezdniowej
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 15.02.2020 o 15:59, Tom N pisze:
> [...]
    > że nie da sie zmienić pasa. Ciekawe rozwiązanie.
    > Jakby co mam film...Słupki podobne do tych:

    To daj ten film, bo z tego tekstu bez wymaganej w nim interpunkcji
    trudno coś zrozumieć, no i słupków nie widać.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2020-02-15 17:51:10
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Czarek w

    > To daj ten film,

    Jutro kartę wyjmę.

    > bo z tego tekstu bez wymaganej w nim interpunkcji

    Rozjaśnisz, o co chodzi z "wymaganą interpunkcją"?

    "Od A do B, wzdłuż przerywanej pomiędzy pasami"

    > no i słupków nie widać.

    Tych w DC? Ciekawe...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2020-02-15 22:58:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, February 15, 2020 at 3:59:16 PM UTC+1, Tom N wrote:

    > Od wskazanego miejsc do przejścia pomiędzy pasami stoją gumowe słupki, tak,
    > że nie da sie zmienić pasa. Ciekawe rozwiązanie.

    W Krk od jakiegos czasu takie mamy... np.
    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/51,44425,23710714.
    html?i=1

  • 5. Data: 2020-02-15 23:14:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 15 Feb 2020 17:51:10 +0100, w
    <2...@i...dyndns.org.invalid.20
    0215.invalid>, Tom N
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > Czarek w

    > Jutro kartę wyjmę.

    > Rozjaśnisz, o co chodzi z "wymaganą interpunkcją"?

    Gdzie jest "przejście między pasami"?

    Od wskazanego miejsca do przejścia, pomiędzy pasami, stoją gumowe słupki, tak,
    że nie da sie zmienić pasa.

  • 6. Data: 2020-02-16 10:21:15
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tom N w

    <https://ibb.co/Dfd1SYC>

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2020-02-16 11:50:41
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    id.200215.invalid>:

    > <https://ibb.co/Dfd1SYC>

    Szczególnie spodobały mi się słupki po lewej, żeby nie omijali
    trawnikiem. Trudno o wystawienie lepszego świadectwa...

  • 8. Data: 2020-02-19 17:16:49
    Od: 1035<5...@i...invalid>

    r...@k...pl w

    > Sat, 15 Feb 2020 17:51:10 +0100, w
    > <2...@i...dyndns.org.invalid.20
    0215.invalid>, Tom N

    > Gdzie jest "przejście między pasami"?

    Zazwyczaj jest między pasami...

    > Od wskazanego miejsca do przejścia, pomiędzy pasami, stoją gumowe słupki, tak,
    > że nie da sie zmienić pasa.

    Szczerze, ja jedno a i jeden przecinek "zjadłem", ty jeden przecinek za dużo
    wstawiłeś, bo w zdaniu podrzędnym "stoją gumowe słupki pomiędzy pasami" nie
    ma miejsca dla przecinka!

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2020-02-20 11:23:41
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-02-15 o 22:58, WS pisze:

    > W Krk od jakiegos czasu takie mamy... np.
    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/51,44425,23710714.
    html?i=1

    Co twórca miał na myśli?
    Rozdziela jezdnie na różne drogi o jednym pasie ruchu?

  • 10. Data: 2020-02-20 18:55:23
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 20.02.2020 11:23, t-1 wrote:

    html?i=1

    > Co twórca miał na myśli?
    > Rozdziela jezdnie na różne drogi o jednym pasie ruchu?

    Wygląda na to. Żeby nie zmieniali pas przed przejściem i nie wyjeżdżali
    na trawnik.