  • 11. Data: 2020-05-22 18:35:00
    Temat: Re: Niemcy delegalizują ostrzeżenia o fotoradarach
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 12:27, K pisze:

    >Poza tym nie majac niebieskiego paska z
    > oznaczeniem kraju (brytyjskie tablice) i tak nie przysla ci mandatu :)

    Dlaczego oni nie mając paska nie przysyłają mandatu?

  • 12. Data: 2020-05-22 20:44:03
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 22 maja 2020 05:02:22 UTC-5 użytkownik z napisał:
    > Myślałem że Niemcy są mądrzejsi/praktyczniejsi.
    >
    > Akurat tak wyszło że ostatnio używam telefonu jako nawigacji a drugi
    > tablecik nisko przy dźwigni zmiany biegów ma standardowo odpalonego
    > yanosika. Wystarczy jego głos.
    >
    > Martwe prawo. I to w Niemczech ;-)

    Bo niemce wcale madre specjalnie nie sa. Maja pare spraw ogarnietych i to sprawia ze
    sporo innych rzeczy dziala lepiej.

    Jakby chcieli bezpieczenstwa to powinni co 500m stawiac puszke.
    Niech bedzie pusta. Ja bym nie narzekal.

    Zrobienie sprzetu ktory optycznie oceni czy cos jedzie szybko jest proste, wtedy
    radarem sie strzela i robi fote w moment i nie ma szansy zareagowac nawet majac
    wykrywacz radarow.

  • 13. Data: 2020-05-26 12:07:47
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/05/2020 17:35, cef wrote:

    > Dlaczego oni nie mając paska nie przysyłają mandatu?

    Do ktoregos roku (chyba konca 2016) nie bylo umowy pomiedzy UK i EU
    odnosnie udostepniania danych. Pozniej tylko przeczytalem, ze od
    stycznia chyba 2017 taka umowa wejdzie w zycie. W kazdym razie nigdzie
    nie znalazlem, ze weszla. Nigdy (od 2014) nie dostalem mandatu z EU, a
    powinienem przynajmniej z 5 z DE, ze dwa z PL, ze dwa z FR i BE.
    Natomiast kolega, ktory takowy pasek posiada na swoich tablicach takowe
    mandaty z krajow EU w UK dostaje. Wiec zakladam, ze umowa weszla w
    zycie, a pojedynczych przypadkow nierozpoznanych przez automat nie chce
    im sie recznie analizowac tymbardziej, ze tez jakos wiecej niz 20km/h
    ponad limit nie mialem.

  • 14. Data: 2020-05-26 12:16:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-26 o 12:07, K pisze:

> [...]
    > zycie, a pojedynczych przypadkow nierozpoznanych przez automat nie chce
    > im sie recznie analizowac tymbardziej, ze tez jakos wiecej niz 20km/h

    Mechanizm umowy jest mi znany.
    Piętnowałem nieprawidłowe użycie imiesłowu.

  • 15. Data: 2020-05-26 12:29:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/05/2020 11:16, cef wrote:

    > Mechanizm umowy jest mi znany.
    > Piętnowałem nieprawidłowe użycie imiesłowu.

    NTG zatem.

  • 16. Data: 2020-05-26 13:15:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-26 o 12:29, K pisze:

    > NTG zatem.

    Grupa jest polskojęzyczna chyba, więc jak najbardziej TG.

  • 17. Data: 2020-05-26 15:13:29
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    enia, w tym także radarów.

    > To prawda, ale ostateczny skutek jest prawidłowy - bo fotoradary z
    > reguły stoją tam, gdzie grozi jakaś szczególna wypadkowość. Teraz
    > dzięki zasadzie o której wspomniałeś, kierowca zamiast zwolnić 50m
    > przed radarem, zwalnia na długości kilku km. I o to właśnie chodziło.
    >
    > Mateusz

    Fotoradar, który zarabia najwięcej pieniędzy w Polsce stoi w szczerym
    polu na tzw. gierkówce.
    Ni z tego ni z owego dozwolona szybkość spada ze 120 na 70.
    50 km/h jest to też dokładnie tyle, za ile można stracić PJ.

  • 18. Data: 2020-06-02 17:41:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-26 o 15:13, t-1 pisze:
> [...]
    > Ni z tego ni z owego dozwolona szybkość spada ze 120 na 70.
    > 50 km/h jest to też dokładnie tyle, za ile można stracić PJ.

    Czy tam jest teren zabudowany?