eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora! › Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora!
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Niemiecka myśl techniczna: pół dniówki na wymianę alternatora!
    Date: Sat, 3 Nov 2018 13:43:11 -0500

    Nie wiem jak to się stało że Niemcy tak daleko zaszli w technice,
    i czemu Polacy tak lubią niemieckie samochody, ale sądzę,
    że Japońce skopią Niemcom dosyć szybko dupę...

    Chyba się dziś wyleczyłem na dobre z mojego Passata GLX V6 2,8 litra...

    Padł mi wczoraj alternator - ok, normalna sprawa, może się zdarzyć.
    Myślę sobie - przywiozę auto do domu na lawecie i wymienię samemu.

    W końcu bez problemu wymieniłem w 1995 Toyocie Camry, 1994
    Nissanie Sentra, 2004 Hondzie Accord i nawet niedawno w zeszłym
    roku w 2007 Acurze TL-S. We wszystkich tych Japończykach wymiana
    alternatora to pestka - robota do zrobienia na parkingu przed domem.
    Dostęp od góry, nawet sobie rąk nie pocharatasz bo miejsca dużo.

    Zabieram się dziś do Passata w śpiewającym nastroju a tu zonk - raz,
    że alternatora w ogóle nie widać to dwa nie ma jak się do niego dostać!

    Oglądam na youtube co tam ludziki wyrabiają i za głowę się łapię:
    cały przedni pas ściągają do "pozycji serwisowej" - wygląda na pół
    dnia roboty aby się w ogóle do tego alternatora dostać...

    No i się poddałem - psia jego mać German Engineering - mechanik
    lokalny wycenił robotę na 4 i pół godziny, z częściami $880 - no jaja.
    Kto to widział aby wymiana alternatora wymagała połowę dniówki??
    Odrazam to auto - kupujcie Japończyki: proste i łatwe w naprawie
    - jeśli się w ogóle psują, bo z moim nie miałem dużo problemów.