  • 81. Data: 2018-11-09 14:07:14
    Temat: Re: Niemiecka myśl techniczna: p ół dniówki na wy mianę alternato ra!
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-08 o 14:20, s...@g...com pisze:

    > Ja tez mialem ciekawa stycznosc z warsztatami ale po polnocnej stronie jezior. I
    tez sie zdziwilem ze jak mialo byc 600CAD to bylo.

    A w Polsce to niby inaczej jest?

  • 82. Data: 2018-11-14 11:51:21
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-11-04 o 14:29, Trybun pisze:
> [...]
    zupełnie nie ogarnia napraw i trzeba samemu dochodzić.

    > Pewnie Trójka?, która akurat jest wyjątkiem od reguły. A widział ktoś kiedy zepsute
    Porsche?

    Wielokrotnie.

  • 83. Data: 2018-12-06 13:08:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:ps3v2k$d25$1@news.icm.edu.pl...

    > Mogłeś być jeszcze większym frajerem? :-)

    Co Ty byś zrobił, cwaniaczku? :-)

  • 84. Data: 2018-12-06 19:14:47
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-06 13:08, Pszemol wrote:

    > Co Ty byś zrobił, cwaniaczku? :-)

    Raczej czego bym nie zrobił. Nie twierdziłbym, że dotrzymali słowa.

  • 85. Data: 2018-12-06 20:40:40
    Temat: Re: =c3=b3wki na w y mian=c4=99 alternato ra!
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > Raczej czego bym nie zrobił. Nie twierdziłbym, że dotrzymali słowa.

    Częściowo go dotrzymali :-) Częściowo nie i to niedotrzymane słowo
    zrekompensowali do mojej satyafakcji. Jestem zadowolony i nie będę ich
    unikał jak wystąpi nowa potrzeba.