  • 1. Data: 2016-08-22 16:31:32
    Temat: Niemieckie urzedy - wydział komunikacji - godziny
    Od: manson <m...@o...eu>

    witam
    nie wiecie moze przypadkiem w jakich godzinach sa otwarte urzedy w
    niemczech? chodzi mi o Wydzial Komunikacji(zalatwienie tablic,
    ubezpieczenie itd)

  • 2. Data: 2016-08-22 18:34:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 16:31, manson pisze:
    > witam
    > nie wiecie moze przypadkiem w jakich godzinach sa otwarte urzedy w
    > niemczech? chodzi mi o Wydzial Komunikacji(zalatwienie tablic,
    > ubezpieczenie itd)

    Większość ma dostęp
    online - można coś wczesniej załatwić, zarezerwować itp.
    Uwaga bo w środy
    najczęściej nieczynne.
    Wpisz w google kfz zulassungsstelle miasto
    i wyskoczy strona w tej miejscowości - tam sobie zobacz.

  • 3. Data: 2016-08-23 15:11:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "manson" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >nie wiecie moze przypadkiem w jakich godzinach sa otwarte urzedy w
    >niemczech? chodzi mi o Wydzial Komunikacji(zalatwienie tablic,
    >ubezpieczenie itd)

    Roznie.
    wpisz w google: kfz-zulassung i miasto.

    np.
    http://www.dresden.de/de/rathaus/dienstleistungen/kf
    z-zulassung.php

    W czwartek czynne do 18-tej, a w piatek do 12-tej :-)
    A w poniedzialek i srode po 3h czynne - fajnie tak pracowac :-)

    J.