  • 1. Data: 2021-12-14 01:13:04
    Temat: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Głąb wymusił i jeszcze pochwalił się filmem ze zdarzenia.
    Nie przypuszczałem, że przytrafi się aż taki natłok głąbów w
    komentarzach pod tym filmem.
    https://www.youtube.com/watch?v=2oNVUAk8TQk
    Matoły widzą winę kierowcy volvo, jadącego pasem na który postanowił
    wjechać kamerkowicz. To jest porażające. Cała nadzieja w tym, że te
    wszystkie matoły w miarę szybko wyzdychają.

    --
    -
    Akarm

  • 2. Data: 2021-12-14 10:26:15
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/12/2021 00:13, Akarm wrote:
> [...]
    > wjechać kamerkowicz. To jest porażające. Cała nadzieja w tym, że te
    > wszystkie matoły w miarę szybko wyzdychają.

    No logika wiekszosci komentujacych jest porazajaca. Obstawiam, ze
    wiekszosc to antyszczepionkowcy/plaskoziemcy. Jade za tydzien samochodem
    do PL i juz sie boje, chyba wezme kastet ;)

  • 3. Data: 2021-12-14 11:01:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Akarm,

    Tuesday, December 14, 2021, 1:13:04 AM, you wrote:

> [...]
    > wjechać kamerkowicz. To jest porażające. Cała nadzieja w tym, że te
    > wszystkie matoły w miarę szybko wyzdychają.

    Ostatnio szczególnie nasiliło się to zjawisko - włączam kierunkowskaz
    czyli cała jezdnia należy do mnie. Jakby kierunkowskaz dawał pole
    siłowe i nieśmiertelność. Najgorsze jest to, że na autostradach robią
    to przy odległościach miejskich. To, co w jeździ miejskiej jeszcze
    dałoby się tolerować, przy różnic prędkości rzędu 50+ km/h staje się
    zagrożeniem życia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2021-12-14 14:24:12
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

> [...]

    Miał 6 sekund od momentu włączenia "migacza"...

> [...]
    > czyli cała jezdnia należy do mnie. Jakby kierunkowskaz dawał pole
    > siłowe i nieśmiertelność. Najgorsze jest to, że na autostradach robią

    Lusterka służą do poprawienia makijażu, a choroba sztywnego palca jest
    gorsza niż covid-19

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2021-12-14 15:24:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Ostatnio szczególnie nasiliło się to zjawisko - włączam kierunkowskaz
    > czyli cała jezdnia należy do mnie.

    Kierowca volvo (według głąbów) zbyt krótko przebywał na lewym pasie,
    żeby mieć prawo do wyprzedzania samochodów jadących prawym.
    Kierowca volvo na lewym pasie, przez próbę wyprzedzenia, naraził
    kamerkowicza będącego na prawym, na niebezpieczeństwo wjechania w
    samochody na prawym pasie stojące.
    A w ogóle, to kamerkowicz nie wymusił pierwszeństwa, bo kierowca volvo
    dał radę zahamować.

    I nic do tępych kołków nie dociera, co zresztą widać w programie "stop
    drogówka". W prawie każdym trafia się głąb, który nie chce uznać swojej
    winy "bo ja przecież włączyłem kierunkowskaz, a on we mnie wjechał".

    --
    -
    Akarm

  • 6. Data: 2021-12-14 16:26:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

> [...]
    >to przy odległościach miejskich. To, co w jeździ miejskiej jeszcze
    >dałoby się tolerować, przy różnic prędkości rzędu 50+ km/h staje się

    Zaraz zaraz - ty piszesz o autostradach, gdzie zblizasz sie lewym
    pasem.
    A tu kierowca volvo zmienil pas w czasie migania wyprzedzanego.

    Czyli ... moze wystarczy lepiej uczyc przepisow ?

    J.

  • 7. Data: 2021-12-14 16:28:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >wjechać kamerkowicz. To jest porażające. Cała nadzieja w tym, że te
    >wszystkie matoły w miarę szybko wyzdychają.

    No ale zaraz - o co chodzi?
    Podal swoja podstawe prawną, co ci sie w niej nie podoba?
    Masz swoja lepszą ?

    J.

  • 8. Data: 2021-12-14 16:42:46
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No ale zaraz - o co chodzi?

    Jak zwykle, żeby się przypierdolić do matołów, i akurat tu ma rację.

    Nie ma niestety racji, że "głąb wymusił", co nie oznacza, że nagrywający to
    nie jest głąb, bo IMHO jest idiotą, który przez 6 sekund nie potrafi pasa
    zmienić

    > Podal swoja podstawe prawną, co ci sie w niej nie podoba?

    Próba wymuszenia na widzu wrażenia, że nagrywający wie co robi.

    Jazda z włączonym "migaczem" i czekanie około 6 sekund na możliwość
    "zajechana" jest znamienna da kmiotków nagrywających...

    > Masz swoja lepszą ?

    Ani Ty ani Ónnie macie

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2021-12-14 16:59:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-12-14 o 16:28, J.F. pisze:

    > No ale zaraz  - o co chodzi?

    Chodzi o zmianę pasa ruchu przez nagrywającego, przez co samochód jadący
    lewym pasem musiał wbić pedał hamulca w podłogę.

    > Podal swoja podstawe prawną, co ci sie w niej nie podoba?
    > Masz swoja lepszą ?

    Podstawa prawna jest chyba oczywista?
    Art. 22. ust. 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
    Póki co, jeszcze nie ma żadnego przepisu, który by zabraniał kierowcy
    zmienić pas, z powodu zamiarów pojazdu jadącego przed nim. Jedyny
    przepis, regulujący zmianę pasa ruchu, jest zawarty w przytoczonym artykule.

    --
    -
    Akarm

  • 10. Data: 2021-12-14 17:00:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ostatnio szczególnie nasiliło się to zjawisko - włączam kierunkowskaz

    Czyli jest postęp;)

    --
    Shrek