  • 1. Data: 2019-04-05 18:32:26
    Temat: Niewylewające się alkaiczne
    Od: Desoft <N...@i...pl>

    Jak w temacie: szukam ogniw LR6 czyli paluszków alkaicznych, które się
    nie wylewają. Ktoś wie o takich? legendy słyszałem, może ktoś sprawdził
    doświadczalnie?

    --
    Desoft

  • 2. Data: 2019-04-05 22:51:19
    Temat: Re: Niewylewające się alkaiczne
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 05.04.2019 o 18:32, Desoft pisze:
    > Jak w temacie: szukam ogniw LR6 czyli paluszków alkaicznych

    Mozes szukać do usłanej śmieci.
    No ma takiś.

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2019-04-06 09:40:02
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    http://forum.radiopolska.pl/index.php?showtopic=2470
    4

  • 4. Data: 2019-04-06 12:47:41
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-04-06 o 09:40, mrvtktjv pisze:

    > http://forum.radiopolska.pl/index.php?showtopic=2470
    4
    Podaj login i hasło, na drzewo niech spier..ą z takim forum.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2019-04-06 15:03:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 05/04/2019 18:32, Desoft wrote:
    > Jak w temacie: szukam ogniw LR6 czyli paluszków alkaicznych, które się
    > nie wylewają. Ktoś wie o takich? legendy słyszałem, może ktoś sprawdził
    > doświadczalnie?

    Prywatnie nie uzywam, ale znam kogoś kto używa w urządzeniu do kórego
    okresowo nie ma dostępu:

    https://www.energizer.com/about-batteries/battery-le
    akage
    https://www.energizer.com/about-batteries/no-leaks-g
    uarantee

    Podobno nie wylały mimo wyczerpania do zera i leżenia taki kilka
    miesięcy w stanie permamentnego obciążenia.

  • 6. Data: 2019-04-06 17:50:32
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 06.04.2019 o 15:03, Sebastian Biały pisze:

> [...]
    uarantee

    > Podobno nie wylały mimo wyczerpania do zera i leżenia taki kilka
    > miesięcy w stanie permamentnego obciążenia.

    Znowu mnie wszystkie co wylały to były firmowane Energizer...
    Żadne inne nie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 7. Data: 2019-04-06 21:02:27
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Janusz" <j...@o...pl> wrote in message

    4
    > Podaj login i hasło, na drzewo niech spier..ą z takim forum.

    Przeczytaj ten komunikat o konieczości zalogowania... :P No i...?

  • 8. Data: 2019-04-06 21:17:45
    Temat: [OT] Re: Niewylewające się alkaiczne
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-06 o 17:50, Cezary Grądys pisze:

    > Znowu mnie wszystkie co wylały to były firmowane Energizer...
    > Żadne inne nie.

    A u mnie 2 sztuki litowe Energizer AA (R6) kilka (2-4?) lat siedzą w
    czujniku temperatury na dworze, i nie wylały. Może za krótko?
    Ale to się nie liczy, bo nie alkaliczne, czyli nie na temat.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 9. Data: 2019-04-06 21:43:49
    Od: Desoft <N...@i...pl>

    Czyli Energizer i Duracell odpadają.

    > A u mnie 2 sztuki litowe Energizer AA (R6) kilka (2-4?) lat siedzą w
    > czujniku temperatury na dworze, i nie wylały. Może za krótko?
    >  Ale to się nie liczy, bo nie alkaliczne, czyli nie na temat.

    Myślałem o FR6, ale nie wiem czy mogę założyć w miejsce LR6.

    --
    Desoft

  • 10. Data: 2019-04-06 21:49:14
    Temat: Re: [OT] Re: Niewylewające się alkaiczne
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message

    > A u mnie 2 sztuki litowe Energizer AA (R6) kilka (2-4?) lat siedzą w
    > czujniku temperatury na dworze, i nie wylały. Może za krótko?
    > Ale to się nie liczy, bo nie alkaliczne, czyli nie na temat.

    Lit, jakby niebyło, jest metalem alkalicznym...