  • 1. Data: 2018-03-14 20:51:51
    Temat: Niewymiarowe ogniwa (składniki aku do wiertarki)
    Od: JaNus <bez@adresu>

    Czy ktoś wie, jakie one mogą mieć oznaczenie? Z wyglądu podobne są do
    R-20, ale wymiarami nieco się różnią, mają:
    fi=22 h= ~42 mm
    Są one używane w pozyskanej darmo wkrętarko-wiertarce Perles, na
    Allegro całego zestawu aku nie widać, ale może warto by kupić pojedyncze
    ogniwa, i coś z tego sklecić?

    Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2018-03-14 22:01:00
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-03-14 o 20:51, JaNus pisze:
    > Z wyglądu podobne są do R-20, ale wymiarami nieco się różnią, mają:
    > fi=22 h= ~42 mm

    Wygląda na to, że da się tam włożyć ogniwa nieco mniejsze, R-10 o
    wymiarach 21,8 x 37,3
    Wyczaiłem to na podstawie dokumentu:
    http://www.gios.gov.pl/images/dokumenty/gospodarka_o
    dpadami/baterie/wytyczne_techniczne_baterie_i_akumul
    atory.pdf

    Dziękuję za... brak uwag!

  • 3. Data: 2018-03-15 01:32:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 22:01, JaNus pisze:

> [...]
    > Wyczaiłem to na podstawie dokumentu:
    > http://www.gios.gov.pl/images/dokumenty/gospodarka_o
    dpadami/baterie/wytyczne_techniczne_baterie_i_akumul

    Ja się na tym zupełnie nie znam, ale może powinieneś sprawdzić coś z
    tych rzeczy:
    http://allegro.pl/akumulator-ni-mh-1-2v-2400mah-fi-2
    2-2x42-6mm-i6626023009.html
    http://nowyelektronik.pl/index.php?id_product=68026&
    controller=product
    Jak pisałem na wstępie, nie znam się na tym nic a nic, więc być może się
    wygłupiłem...
    Po prostu wpisałem w Google wymiary, które podałeś.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-03-15 06:36:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2018 22:01:00 +0100, JaNus napisał(a):

> [...]
    > Wyczaiłem to na podstawie dokumentu:
    > http://www.gios.gov.pl/images/dokumenty/gospodarka_o
    dpadami/baterie/wytyczne_techniczne_baterie_i_akumul

    Ostatnio znalazłem dosyć dziwny aku na aliexpres, podłub tam .
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-03-15 09:03:31
    Od: cezar <c...@t...pl.igonore>

    On 14/03/18 19:51, JaNus wrote:
> [...]
    > Są one używane w  pozyskanej darmo wkrętarko-wiertarce Perles, na
    > Allegro całego zestawu aku nie widać, ale może warto by kupić pojedyncze

    bateria którą szukasz to typ "SUB C" . Wpisz w ebaya "sub c battery"

    c.

  • 6. Data: 2018-03-15 11:59:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cezar" napisał w wiadomości grup
    .
    On 14/03/18 19:51, JaNus wrote:
> [...]
    > Są one używane w pozyskanej darmo wkrętarko-wiertarce Perles, na

    >bateria którą szukasz to typ "SUB C" . Wpisz w ebaya "sub c battery"

    albo zobacz
    http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=351&
    idzastosowanianad=348
    http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=356&