  • 1. Data: 2018-07-17 18:00:56
    Temat: Niezapłacone mandaty
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Żona pracuje w kadrach.
    Wczoraj dostała informacje że pan XYZ jest nieobecny w pracy
    i jest to obecność usprawiedliwiona.
    Dlaczego?
    Bo panu XYZ ukradli telefon, poszedł na policje zgłosić kradzieć
    i zamkneli go na 7 dni za niepłacenie mandatów.

    Koleżanka żony to skomentowała że jej mąż pracuje na lotnisku
    i w wakacje mają przypadki gdzie ktoś zamiast lecieć na wyspy
    kanaryjskie to ląduje w więzieniu na kilka dni bo kiedyś tam nie zapłacił
    mandatu.

    Gdzieś czytałem że nie trzeba płacić mandatów bo urząd skarbowy sam je
    sobie weźmie.

    Jak to jest?

  • 2. Data: 2018-07-17 19:32:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zonie i kolezance zony nie wierzysz? Informacje masz na 120% pewna bo pochodzaca nie
    dosc ze od zony to jeszcze poparta pismem z aresztu. Jak to jest. Ano tak ze jak
    uporczywie nie regulujesz swoich zobowiazan wobec panstwa to moga zdrutowac i
    zapuszkowac. Zyjemy w coraz normalniejszym panstwie i jak ktos gra z nim w chuja to
    ma sie nauczyc ze sie to malo oplaca. Jestem za takim rozwiazaniem.

  • 3. Data: 2018-07-17 19:40:21
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    ma sie nauczyc ze sie to malo oplaca. Jestem za takim rozwiazaniem.

    Ale coś tu nie gra. Tak zawzięty był, że nie zapłaci. Wystarczyłoby, że
    zapłaciłby będąc już zatrzymanym. No chyba, że fizycznie nie miał.

    No i wcześniej nie było egzekucji komorniczej?

    RObert

  • 4. Data: 2018-07-17 20:07:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    ma sie nauczyc ze sie to malo oplaca. Jestem za takim rozwiazaniem.

    Jako były esbek i ormowiec uważasz takie rozwiązania za coś normalnego.
    Tak było kiedyś za komuny i jest obecnie za obecnej komuny.

    W cywilizowanych krajach urząd po prostu wchodzi na konto obywatela i
    ściąga to co się należy. Tak działa normalne państwo z normalnymi
    urzędnikami. W państwie teoretycznym jakim jest obecny pol-kołchoz
    łamanie prawa przez urzędasów aby upierdolić obywatela jest na porządku
    dziennym właśnie przez takich kretynów jak ty.

    Proceder upierdalania obywateli kwitnie tylko dlatego, że urzędasy
    dostają premie za jak najdłuższe odwlekanie egzekucji aż pod koniec
    okresu przedawnienia. Wszystko po to, żeby wyłudzić od obywatela jak
    najwięcej kasy. Niestety urzędy właśnie tak działają. Czekają do samego
    końca, a później stosują niewspółmierne środki do przewinienia.

    Ja wiem, że urzędy powinny egzekwować mandaty, ale nie kurwa
    rozpierdalać obywatelowi życie i pozbywać go możliwości pracy i
    zarabiania. Tym bardziej, że urzędy mają pełny i nieograniczony dostęp
    do kont obywateli.

    Kolega za zaległy mandat 50zł bujał się przez parę miesięcy z
    zablokowaną wypłatą oraz zablokowanym kontem bankowym. Musiał pożyczyć
    pieniądze, żeby zapłacić mandat, żeby za kolejny miesiąc czy dwa
    łaskawie urząd odblokował mu konto i po jeszcze kolejnym miesiącu wysłać
    pismo do pracodawcy, że może mu wypłacić wypłatę.

    Ja też miałem podobny przypadek, ale nie z powodu mandatu. Pierdolony
    ZUS sobie ubzdurał, że jestem mu coś winien. Z resztą już pisałem o tym
    i skomentowałeś to jako wypadek przy pracy, który ma prawo się zdarzyć.
    Tak właśnie myślą byli esbecy i ormowcy.

    Życzę ci abyś kiedyś przez pomyłkę urzędasów też tak był upierdolony.
    Wtedy zrozumiesz w czym jest problem.

  • 5. Data: 2018-07-17 20:19:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 20:07, Uzytkownik pisze:
    > Kolega za zaległy mandat 50zł bujał się przez parę miesięcy z
    > zablokowaną wypłatą oraz zablokowanym kontem bankowym.
    Też coś nie gra. Zajmuje tylko do wysokości zadłużenia.

    Robert

  • 6. Data: 2018-07-17 20:26:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skad wiesz bucu ze nie prosili zeby zaplacil? A co do procedur w cywilizowanym
    swiecie. We Francji za razace naruszenie przepisow ichniego prawa drogowego policjant
    ma prawo zarekwirowac pojazd i ma w dupie ze ktos na wakacje z dziecmi jedzie. W USA
    zlapany ktos kto nie placi mandatow dalej porusza sie zbiorkomem albo na nogach bo
    samochod jedzie na policyjny parking i zostanie oddany po zaplaceniu wszystkich
    mandatow. Do tego jezdza patrole wyposazone w rozpoznawanie numerow tablic i wylapuja
    samochody ktorych wlasciciel ma niezapacone mandaty. Jako ostrzezenie zakladaja
    blokade i zdejma jak dostana iformacje ze mandaty zostaly zaplacone. Jesli w
    kreslonym czasie nie ma takiej informacji samochod jes odholowany na policyjny
    parking, zawsze znajdujacy sie na maksymalnym zadupiu. W Anglii samochod stojacy na
    ulicy i nie majacy waznego przegladu jest zlomowany na miejscu. Przyjezdza prasa
    ktora przerabia go na kostke. Marka ani stan nie maja znaczenia.

  • 7. Data: 2018-07-17 20:27:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uzytkownik czasami pierdoli jak by sie maslanka opil.

  • 8. Data: 2018-07-17 20:30:04
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    ma sie nauczyc ze sie to malo oplaca. Jestem za takim rozwiazaniem.

    Wiesz co, lubię czytać Twoje posty, ale teraz to pojechałeś jak
    klasyczny idiota.

    Wyobraź sobie, że nie wiesz że masz coś do zapłacenia, wykupujesz wczasy
    i nie lecisz. Zadowolony? Ukarany słusznie?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2018-07-17 20:35:00
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Robert Wańkowski pisze:
    > Też coś nie gra. Zajmuje tylko do wysokości zadłużenia.
    >
    > Robert

    Bzdura kompletna. Przychodzi pismo żeby część wypłaty (należną + koszty)
    przelać na takie a takie konto i tyle. Jak pracodawca tego nie zrobi...
    ma przesrane. Skutecznie, czysto i szybko.

    Gorzej jak przychodzi pismo o zajęciu wypłaty, albo o wskazanie nowego
    miejsca zamieszkania czy też nowej pracy(!), a Ty już nic o człowieku
    nie wiesz, bo już u ciebie od dawna nie pracuje. Nie da się zadzwonić,
    mailem odpisać... trzeba wysyłać pismo (i dla bezpieczeństwa trzeba
    trzymać potwierdzenie), bo kretynom nawet się nie chciało sprawdzić
    gdzie obecnie pracuje.

    Irek.N.

  • 10. Data: 2018-07-17 20:37:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 20:35, Irek.N. pisze:

    > Bzdura kompletna.

    Nie żebym cię czepiał, ale uważniej cytuj. :-)

    Robert