  • 151. Data: 2022-04-30 15:16:27
    Temat: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/04/2022 12:49, Mirek wrote:
    > Ale takiego drona to można strzelbą ze śrutem zwalić, bo musi się zniżyć
    > żeby trafić.

    A masz taką strzelbę ze śrutem pod ręką?

    99% broni ręcznej na wojnie to pociski do przebijania czaszki i pancerza
    a nie śrut.

    I nie abym nie dawał wiary, że hrabia Potocki jednym strzałem kładł z
    ręki 10 kaczek i dwóch bicyklistów jednoczesnie i to po raucie.

    > Że nie widać go na radarach? No nie wiem.
    > Akurat na tym radarze co miałem przyjemność to widać było nawet większe
    > ptaki.

    Dlatego radary nie pokazują ptaków, bo operatora by szlag trafił,
    filtruje się. O, patrz, przewaga bojowa. Nieodróżnialny od ptaka.

    > To, że dronem z granatem można zaatakować kogoś, kto nie widział nigdy
    > sedesu

    Czyli, dodajmy, 90% wojska ruskiego.

    Statystyki umieralności, kiepskie pod wzlgędem wiarygodności, ale zawsze
    jakieś, pokazuja że giną głownie Azjaci z południowej częsci rassiji.
    Czyli dokładnie Ci, co nie widzieli kibla na oczy, całe życie srali do
    wiadra na podwórku.

    > to ja się zgodzę, ale powoli dociera do nich artyleria i nie
    > będzie czasu na takie zabawy.

    Na te zabawy bedzie czas cały czas. Szczególnie zrzucaniem na łeb
    armatom jak się tanki skończą. Armatę łatwiej ustrzelić - zazwyczaj nie
    są tak szybko mobilne.

    > Teraz to ja bym myślał jak zdemilitaryzować im te podwodne, bo to z nich
    > rakiety sieją postrach.

    One chyba nieatomowe. Zablokować porty, po dostatecznie długim czasie
    wypłyną na powierzchnię z braku paliwa.

    Dużo tych rakiet nie ma. Przypuszczalnie wiekszosć już wystrzelili a do
    nowych nie ma części. Wystrzelają wszystko i łodzie będzie można wyłowić
    podbierakiem.

  • 152. Data: 2022-04-30 15:57:01
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 30.04.2022 14:46, alojzy nieborak wrote:
> [...]

    Widziałem, no i gdzie masz te radary?
    Z resztą po grzyba radar, jak to cywilny dron, który sieje naokoło 2,4 GHz?

    > https://twitter.com/ian_matveev/status/1520046598327
    308288
    Jakoś tak niespecjalnie go uszkodził, nie widać wybuchu amunicji.

    > https://twitter.com/ian_matveev/status/1520040676632
    809473
    > https://twitter.com/ian_matveev/status/1520042597988
    843520

    Mieli niefart, że wpadł do środka. Nie wpadł by jak by nie ruszyli.

    --
    Mirek.

  • 153. Data: 2022-04-30 18:19:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/04/2022 15:57, Mirek wrote:
    > Z resztą po grzyba radar, jak to cywilny dron, który sieje naokoło 2,4 GHz?

    Nie sieje. Ma właczone AI i nic nie nadaje. Wykonuje misje, wraca jesli
    go nie zestrzelą, ładują baterię i jeszcze raz.

  • 154. Data: 2022-05-14 15:52:05
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):
    > https://twitter.com/ian_matveev/status/1520046598327
> [...]

    Ruska zagłuszarka komunikacji w formie drona.
    https://pbs.twimg.com/media/FSnhAXXWYAMM_P2?format=j
    pg&name=medium
    https://pbs.twimg.com/media/FSnhAKBXwAAzV55?format=j
    pg&name=large