  • 1. Data: 2011-04-13 14:06:34
    Temat: Nikasil - ciekawostka,
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Myslalem, ze nikasil to tylko fabryka, a mozna inczej
    http://nikasil.pl/index.html
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2011-04-13 20:11:41
    Temat: Re: Nikasil - ciekawostka,
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-04-13 16:06, Michał V-R pisze:
    > Myslalem, ze nikasil to tylko fabryka, a mozna inczej
    > http://nikasil.pl/index.html
    myslalem, ze to nowy post, a to spam.

  • 3. Data: 2011-04-13 22:20:24
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-04-13 22:11, N1 pisze:
    > myslalem, ze to nowy post, a to spam.
    nie spam, bo nie mam z ta strona noc wspolnego - nie wiedzialemo tym
    wczesniej, wiec napisalem ciekawostka, wiec nie czepiaj sie poscigaj
    wiekszosc glupow ze sciagacza, jak ci sie nudzi

  • 4. Data: 2011-04-14 11:45:18
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > nie spam, bo nie mam z ta strona noc wspolnego - nie wiedzialemo tym
    > wczesniej, wiec napisalem ciekawostka, wiec nie czepiaj sie poscigaj
    > wiekszosc glupow ze sciagacza, jak ci sie nudzi

    Ej, tym razem wolał ścignąć głupca z precli ;) Co, nie wolno mu?;>