  • 1. Data: 2016-05-23 10:00:01
    Temat: Nissan Micra
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Hej
    Pewnie kupię Nissana Micrę, jak wiecie na co popatrzeć przy kupnie albo
    znacie typowe wady to mówcie.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 2. Data: 2016-05-23 15:48:30
    Temat: Re: Nissan Micra
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 10:00:03 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:
    > Hej
    > Pewnie kupię Nissana Micrę, jak wiecie na co popatrzeć przy kupnie albo
    > znacie typowe wady to mówcie.

    Pewnie to będzie jakiś rocznik między 1982 a 2016 wiec pewnie te starsze bądą
    bardziej zardzewiałe :-)

    uciu

  • 3. Data: 2016-05-23 21:23:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-23 o 15:48, uciu pisze:

    > Pewnie to będzie jakiś rocznik między 1982 a 2016 wiec pewnie te starsze bądą
    bardziej zardzewiałe :-)

    No właśnie.
    Kilka lat temu szukałem kilku rzeczy do K11. Okazało się, że nowe
    elementy (np. progi, klapa) są tańsze, niż używki na szrotach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2016-05-24 22:33:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Hej
    > Pewnie kupię Nissana Micrę, jak wiecie na co popatrzeć przy kupnie albo
    > znacie typowe wady to mówcie.

    Korozja.
    Poza tym jest OK.

  • 5. Data: 2016-05-24 23:19:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2016 22:33:10 +0200, cef napisał(a):

    > Korozja.
    > Poza tym jest OK.

    Dzięki za merytoryczną wypowiedź. Celuję w rocznik 2007-2009, sądzisz że
    już mogą być problemy nie do poprawienia drogą prostego uzupełnienia
    powłoki antykorozyjnej?

  • 6. Data: 2016-05-25 22:00:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Dzięki za merytoryczną wypowiedź. Celuję w rocznik 2007-2009, sądzisz że
    > już mogą być problemy nie do poprawienia drogą prostego uzupełnienia
    > powłoki antykorozyjnej?

    Nie wiem. Ja kupowałem dla żony cztery lata temu micrę
    z rocznika 2001 czyli wtedy miała 11 lat.
    Więc 2006 czy 2007 to trochę inne modele i pewnie technologie, choć te
    nowsze też
    -jak większość japońców -korodują.
    Zrobiłem czyszczenie spodu i konserwację - przynajmniej
    na przeglądzie nikt nie krzyczy, że ruda żre blachy,
    bo teraz nie widać :-).
    Korodował też wlot do zbiornika paliwa -
    wyczyściłem ten gwint korka do połysku,
    zakonserwowałem olejem i po kilku tygodniach było rude.

    Więc może jak będziesz kupował, to wykręć korek
    od zbiornika paliwa i obejrzyj okolice wlewu do zbiornika.
    Tam jest chyba jakiś błąd konstrukcyjny, bo w innej mikrze też
    obejrzałem w tej okolicy i jest rdza.
    Może wilgoć ze zbiornika tamtędy jakoś wychodzi ale się nie spieszy z
    tym wychodzeniem - nie wiem :-)