  • 1. Data: 2015-04-18 14:17:47
    Temat: Nissan Primera
    Od: Andriju <a...@g...com>

    Marka; NISSAN
    Model; Primera Hatchback 99-02
    Typ; Primera 1.6 Comfort

    Witam.
    Mam problem z odpaleniem auta i ciągle migają światła awaryjne, światła nie przestają
    wogóle migać, dopiero po odłączeniu akumulatora się wyłączając.
    Miałem autem kolizje, ale auto normalnie jeździło i odpalało przez 3 tygodnie bez
    problemu. Stało cały weekend zamknięte, w poniedziałek odpaliło i nagle zgasło, a po
    chwili zapaliły się światła awaryjne.

    z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi co to możne być.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-04-18 14:25:23
    Temat: Re: Nissan Primera
    Od: Andriju <a...@g...com>

    a gdzie może się znajdować Alarm.

  • 3. Data: 2015-04-18 14:40:36
    Od: Andriju <a...@g...com>

    W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 14:25:25 UTC+2 użytkownik Andriju napisał:
    > a gdzie może się znajdować Alarm.

    bo szukam i nigdzie go nie widać.
    z góry dzięki.

  • 4. Data: 2015-04-18 14:43:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Andriju wrote:

    > bo szukam i nigdzie go nie widać.
    > z góry dzięki.

    wezwij lepiej elektryka. bo przy takim podejsciu i wedzy na temat
    samochodu i internetu to więcej zepsujesz niż naprawisz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-04-18 15:22:59
    Od: Andriju <a...@g...com>

    W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 14:44:20 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Żebyś wiedział że wiedzy o naprawach Aut nie mam.
    Ale po to właśnie ktoś te forum/grupę utworzył, aby doradzić i pomóc takim osobą
    które nie maja bladego pojęcia o naprawie auta. Kto ma chęć to pomaga. odpuść sobie
    zbędne komentarze.
    z góry dziękuje.
    Elektryk dopiero może mi zajrzeć za tydzień, a auto potrzebne mi jest pilnie już w
    ten Poniedziałek.
    A co do elektryków to już jeden się popisał swoimi zdolnościami.

    proszę o pomoc jak ktoś może pomóc.

  • 6. Data: 2015-04-18 18:28:44
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Andriju" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    pilnie już w ten Poniedziałek.
    A co do elektryków to już jeden się popisał swoimi zdolnościami.

    Kolega masti dobrze Ci radzi, jeśli nie masz zielonego pojęcia o elektryce,
    to możesz jeszcze popsuć więcej. Czy masz chociaż miernik uniwersalny?

    Najczęściej centralka alarmu jest montowana w okolicy skrzynki z
    bezpiecznikami nad nogami kierowcy. Ewentualnie w komorze silnika albo w
    podszybiu jeśli jest tam dużo miejsca osłoniętego przed wilgocią.

    Co się dzieje jak pilotem włączasz i wyłączasz alarm?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-04-18 18:50:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andriju" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:2cd2edb2-c8a9-43a0-ae67-753aa6670ef3@go
    oglegroups.com...

    > Żebyś wiedział że wiedzy o naprawach Aut nie mam.
    > Ale po to właśnie ktoś te forum/grupę utworzył, aby doradzić i pomóc takim
    > osobą które nie maja bladego pojęcia o naprawie auta.

    Dostałeś dobrą poradę, to się zastosuj do niej.
    A grupa nie jest tylko i wyłącznie o naprawach samochodów, więc ciężko
    stwierdzić, że została utworzona właśnie w takim celu.

  • 8. Data: 2015-04-20 18:26:23
    Od: Andriju <a...@g...com>

    W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 18:27:43 UTC+2 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    > podszybiu jeśli jest tam dużo miejsca osłoniętego przed wilgocią.
    >
    > Co się dzieje jak pilotem włączasz i wyłączasz alarm?

    dzięki.
    znalazłem alarm.
    nie reagował na pilota, zamykał sie a alarm dalej chodził.
    ale udało mi się juz naprawić alarm.
    ale auto dalej nie odpala.

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2015-04-20 18:31:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Andriju" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    dzięki.
    znalazłem alarm.
    nie reagował na pilota, zamykał sie a alarm dalej chodził.

    Co to znaczy: "zamykał się a alarm dalej chodził"?
    Co było uszkodzone w alarmie?
    Może masz alarm z wbudowanym immobilizerem?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2015-04-20 18:31:59
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 18.04.2015 o 15:22, Andriju pisze:
    > pomóc takim osobą które nie maja bladego pojęcia o naprawie auta

    O naprawie aut nie masz pojęcia, o języku polskim również. Pytanie jest
    jedno - o czym masz w takim razie pojęcie?