  • 1. Data: 2015-08-27 18:04:18
    Temat: No to zamykamy... S8 do Wolicy :-)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Komunikat na stronie GDDKiA:

    31.08.2015 - W ciągu drogi krajowej nr 8 (na odcinku 441+400-442+400)
    ruch na kierunku Warszawa - Wrocław zostanie przełożony na nowo
    wybudowaną drogę DL117A oraz łącznicę ŁP4. Ruch na kierunku Wrocław -
    Warszawa (na odcinku 441+640-442+300) zostanie przełożony na
    przebudowaną jezdnię prawą DK8. Przewidywany czas funkcjonowania
    organizacji ruchu to okres 2 miesięcy.

    Znakiem tego ruch z Warszawy do Katowic i Wrocławia będzie się odbywał
    objazdem po nawet nie normalnej drodze, ale po drodze technologicznej...
    Gratulujemy!
    Jak za Gierka - otworzyli z okazji wyborów (prezydenckich) i zamykają.
    Pewnie do remontu. Będzie pewnie znów wielkie otwarcie przed kolejnymi
    wyborami (jak zdążą).
    Mistrz Bareja się kłania...
    Ps. A pamiętacie jak pani Hania lubiła otwierać oczyszczalnię Czajka w
    Warszawie? Przynajmniej 2 razy ją otwierała... :-)

    T.

  • 2. Data: 2015-08-27 21:23:50
    Temat: Re: No to zamykamy... S8 do Wolicy :-)
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-08-27 18:04, T. wrote:

    > Jak za Gierka - otworzyli z okazji wyborów (prezydenckich) i zamykają.
    > Pewnie do remontu. Będzie pewnie znów wielkie otwarcie przed kolejnymi
    > wyborami (jak zdążą).
    > Mistrz Bareja się kłania...

    Remont, jasne. Tyle ze to ma zwiazek z budowa lacznika do DK7.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2015-08-27 21:51:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    T. wrote:

    > Komunikat na stronie GDDKiA:
    >
    > 31.08.2015 - W ciągu drogi krajowej nr 8

    i jaki to ma związek z S8?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?