  • 1. Data: 2015-04-16 12:30:38
    Temat: Nocne wilki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    bedzie wojna ?
    http://forsal.pl/artykuly/865335,nocne-wilki-putina-
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    Kamerka i jedziemy ... przepisowo.
    Czy kamerka i kalasznikow, bo wy Polacy zawsze na strzelanine
    przychodzicie z szabelka :-)

    J.

  • 2. Data: 2015-04-16 13:19:18
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-04-16 o 12:30, J.F. pisze:
> [...]
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    > Kamerka i jedziemy ... przepisowo.
    > Czy kamerka i kalasznikow, bo wy Polacy zawsze na strzelanine
    Jeżeli mają wszystkie papiery w porządku, to nie widzę powodu dla,
    którego nie mieliby przejechać przez Polskę. Powinni być traktowani jak
    wszyscy turyści, choć pod baczniejszym okiem naszych służb, czy to
    Policji, czy to Straży Granicznej. A w razie jakiś ekscesów służby te
    powinny odpowiednio zareagować.
    Nie zmienia, to jednak faktu, że mogliby gdzieś na tresie między
    Frankfurtem a Berlinem dostać wpierdol od jakiś "zielonych ludków".;)

  • 3. Data: 2015-04-16 13:29:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości
> [...]
    >Jeżeli mają wszystkie papiery w porządku, to nie widzę powodu dla,
    >którego nie mieliby przejechać przez Polskę. Powinni być traktowani

    No i tak im odpowiedziano.
    Tylko wtedy np przejazd kolumna nie jest dopuszczalny.

    >choć pod baczniejszym okiem naszych służb, czy to Policji, czy to
    >Straży Granicznej. A w razie jakiś ekscesów służby te powinny
    >odpowiednio zareagować.

    Na rodzimych kiepsko reaguja, to byloby przesladowanie :-)

    >Nie zmienia, to jednak faktu, że mogliby gdzieś na tresie między
    >Frankfurtem a Berlinem dostać wpierdol od jakiś "zielonych ludków".;)

    Obawiam sie ze moze ich byc ich wiecej i to oni spuszcza wpierdol :-)
    Ale moze nasi kibole sie zorganizuja na jakas ustawke :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-04-16 13:54:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-04-16 o 13:29, J.F. pisze:

    > No i tak im odpowiedziano.
    > Tylko wtedy np przejazd kolumna nie jest dopuszczalny.
    Ale dlatego, że turyści, czy dlatego, że Rosjanie?

    > Na rodzimych kiepsko reaguja, to byloby przesladowanie :-)
    Tylko, że te służby mogą i działają też po cywilnemu i nikt im nie karze
    rzucać się w oczy.
    Zresztą niech sobie nazywają jak chcą, jeżeli to podpada pod jakieś
    przepisy o zgromadzeniach/manifestacjach to powinni być nawet pod
    oficjalnym nadzorem.

    > Obawiam sie ze moze ich byc ich wiecej i to oni spuszcza wpierdol :-)
    > Ale moze nasi kibole sie zorganizuja na jakas ustawke :-)
    To ilu ich ma przyjechać?
    W końcu, my też chyba mamy jakieś kluby motocyklowe? Nasze LWP też
    "wyzwalało" Berlin, nie widzę powodu, żeby pod Bramę Brandenburską nie
    udała się odpowiednia ilość naszych motocyklistów "celebrować" rocznicę
    wyzwolenia.

  • 5. Data: 2015-04-16 14:52:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ale dlatego, że turyści, czy dlatego, że Rosjanie?

    Dlatego ze zwykli kierowcy.
    Zreszta czytam te przepisy i cholera wie - moze sie moga samodzielnie
    zorganizowac w kolumny ?
    Po 10 motocykli.

    >Tylko, że te służby mogą i działają też po cywilnemu i nikt im nie
    >karze rzucać się w oczy.

    Zwykle suszenie moze byc przesladowaniem, jesli wystawione specjalnie
    na rosyjskich turystow :-)

    >Zresztą niech sobie nazywają jak chcą, jeżeli to podpada pod jakieś
    >przepisy o zgromadzeniach/manifestacjach to powinni być nawet pod
    >oficjalnym nadzorem.

    A to swoja droga.

    >To ilu ich ma przyjechać?

    Ich jest 150 mln patriotycznych obywateli :-)
    Dla 10 osob to by chyba nie prosili o nic tylko pojechali :-)

> [...]
    >"wyzwalało" Berlin, nie widzę powodu, żeby pod Bramę Brandenburską
    >nie udała się odpowiednia ilość naszych motocyklistów "celebrować"

    Wlasnie slysze w radiu jakiegos co od lat celebruje w Katyniu i mowi
    ze zadnych incydentow nie bylo.

    O,
    http://niezalezna.pl/66027-motocyklisci-z-rajdu-katy
    nskiego-chwala-sie-imprezami-z-nocnymi-wilkami

    J.

  • 6. Data: 2015-04-16 14:52:32
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    > Kamerka i jedziemy ... przepisowo.
    > Czy kamerka i kalasznikow, bo wy Polacy zawsze na strzelanine

    Zgoda na przejazd bądź jej brak pewnie zapadnie nad Potomakiem.

    A jak wygląda sprawa z wjazdem motocyklem do Berlina? Bo z tego co
    słyszę władze tego miasta nie maja dużej ochoty aby widzieć "Nocne
    Wilki" na swoich ulicach. Jaki wymyślą pretekst aby zabronić wjazdu tym
    ruskim?

  • 7. Data: 2015-04-16 15:14:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-04-16 o 14:52, Trybun pisze:
> [...]
    > słyszę władze tego miasta nie maja dużej ochoty aby widzieć "Nocne
    > Wilki" na swoich ulicach. Jaki wymyślą pretekst aby zabronić wjazdu tym
    W ścisłym centrum Berlina samochody muszą mieć zielone naklejki na
    szybie, nie wiem jak jest z motorami?

  • 8. Data: 2015-04-16 15:16:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-04-16 o 14:52, J.F. pisze:
    > Wlasnie slysze w radiu jakiegos co od lat celebruje w Katyniu i mowi ze
    > zadnych incydentow nie bylo.
    Bo może wystarczył ten jeden, którego piątą rocznicę obchodziliśmy sześć
    dni temu? ;)

  • 9. Data: 2015-04-16 15:25:41
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    > Kamerka i jedziemy ... przepisowo.
    > Czy kamerka i kalasznikow, bo wy Polacy zawsze na strzelanine

    czy komus w czyms przeszkadzaja?
    Jesli nasi politykierzy zrobia jakiesz szykany to jak w banku będą
    problemy z rajdem katyńskim lub tp. Na własną prośbę. Banda durniów....

    PozdrawiamM

  • 10. Data: 2015-04-16 19:04:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 15:25, MichałG pisze:
    > czy komus w czyms przeszkadzaja?
    > Jesli nasi politykierzy zrobia jakiesz szykany to jak w banku będą
    > problemy z rajdem katyńskim lub tp. Na własną prośbę. Banda durniów....
    Sęk w tym, że niezależnie, czy coś zrobią, czy nie, to z Rajdem
    Katyńskim lub tp. mogą być problemy. To przecież tylko dobra wola władz
    rosyjskich, że pozwalają odwiedzać groby pomordowanych przez
    hitlerowskich zbrodniarzy.

    Maciek