  • 1. Data: 2010-07-19 19:09:48
    Temat: Noki 6110 Navigator - Jak wgrać dodatkowe mapy?
    Od: "steflas" <s...@w...gazeta.pl>

    Witam wszystkich

    Na wstępie powiem, że przglądałem już google i różne poradniki i niestety nie
    poradziłem sobie z problemem.
    Mam nokię 6110 Navigator z oryginalnie wgraną mapą UK (Anglia).
    Chciałbym dodać do niej mapy Europy i Polski.

    Zainstalowałem Nokia Map Loader, ale nie potrafi znaleźć telefonu.
    W żadnym trybie. PC Suite, Data transfer, czy Media player.
    Próbowałem różnego oprogramowania na kompie (PC Suite i Ovi Suite w wielu
    wersjach).
    Niestety nic z tego. Map Loader nie umie znaleźć telefonu (kabel usb) mimo, że
    PC/Ovi Suite wykrywa telefon bez problemu.

    Nie mogę załadować map z Ovi, bo Nokia 6110 nie jest przez niego obsługiwana.
    Będę wdzięczny za konstruktywne porady.

    Pozdrawiam
    Steflas