  • 1. Data: 2014-10-19 09:41:02
    Temat: Nokia 100 i Blacberry Q10 sie zepsuły
    Od: s...@g...com

    Żona ma z pracy Q10 (półroku) wszystko działa oprócz telefonu :)
    Prywatnie używa Noki 100 (roczna)do dzwonienia
    wszystko działa oprócz wysyłania smsów
    i wybierania numeru.
    Blackberry wiadomo że nie wiadomo co to jest :).
    Ale podstawowa Nokia się zepsuła.
    Wszystko już w chinach produkują ?

  • 2. Data: 2014-10-20 23:00:10
    Temat: Re: Nokia 100 i Blacberry Q10 sie zepsuły
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
> [...]
    > wszystko działa oprócz wysyłania smsów
    > i wybierania numeru.
    > Blackberry wiadomo że nie wiadomo co to jest :).

    No popatrz...
    A ja mam iPhone 4 i już czwarty rok pracuje bez problemów.
    A też produkowany w Chinach. Więc to nie Chiny są winne...

  • 3. Data: 2014-10-21 00:27:43
    Od: K <...@...c>

    On 20/10/2014 22:00, Pszemol wrote:
> [...]
    > A ja mam iPhone 4 i już czwarty rok pracuje bez problemów.
    > A też produkowany w Chinach. Więc to nie Chiny są winne...

    a widziales kiedys zepsutego ajfona? bo ja nigdy i nie uwierze w brednie
    ze ajfony sie psuja.

  • 4. Data: 2014-10-21 07:33:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > a widziales kiedys zepsutego ajfona?
    > bo ja nigdy i nie uwierze w brednie ze ajfony sie psuja.

    Szczerze powiedziawszy nie widziałem zepsutego (takiego co nie działa).
    Widziałem takiego ze stłuczonym touchscreenem, nawet mu takiego
    wymieniałem, ale mimo popękania nadal działał.

  • 5. Data: 2014-10-21 18:13:36
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Szczerze powiedziawszy nie widziałem zepsutego (takiego co nie działa).

    Chcesz powiedzieć, że ten Iphone 5, który utopiłeś w kibelku, po wyjęciu go
    stamtąd nadal działał? Chapeau bas... ;->

    JoteR

  • 6. Data: 2014-10-21 19:11:39
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 21 Oct 2014 07:33:51 +0200, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >Widziałem takiego ze stłuczonym touchscreenem, nawet mu takiego
    >wymieniałem, ale mimo popękania nadal działał.

    A ja widzialem. Znajomemu w ajfonie nastapilo cos co sie nazywa
    "battery runaway" - ajfon bez powodu i nie w trakcjie ladowanai zrobil
    sie goracy jak zelazko as potem zdechl.

    Bulo tez raportowane pare przypadkow pozaru i popazren przy takiej
    okazji

    "A New York marketing executive claims the battery in her iPhone 4S
    suddenly overheated and melted this week, ozing a dark liquid and
    destroying the handset.

    However, it looks like Apple is refusing to replace the phone and
    have told her she needs to pay $200 for her insurance to provide a new
    phone.
    "

    http://www.maxconsole.com/maxcon_forums/threads/1945
    67-iPhone-battery-melts-and-leaks-acid-onto-owner-s-
    hand

    Pogogluj na iphone battery melted

    A.L.

  • 7. Data: 2014-10-21 19:47:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Chcesz powiedzieć, że ten Iphone 5, który utopiłeś w kibelku,
    > po wyjęciu go stamtąd nadal działał? Chapeau bas... ;->

    Ten się nie zepsuł sam z siebie - on był zniszczony przez użytkownika.

  • 8. Data: 2014-10-21 23:43:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Oct 2014 23:27:43 +0100, K napisał(a):

    > a widziales kiedys zepsutego ajfona? bo ja nigdy i nie uwierze w brednie
    > ze ajfony sie psuja.

    Widocznie Apple kłamie:
    https://www.apple.com/pl/support/iphone5-battery/
    https://www.apple.com/pl/support/iphone5-sleepwakebu
    tton/

    Aaaa... przepraszam. One się nie psują. One już zostały wyprodukowane
    zepsute. Co racja, to racja.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego

  • 9. Data: 2014-10-21 23:48:05
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Ten się nie zepsuł sam z siebie - on był zniszczony przez użytkownika.

    Czyli nie działał? Zatem widziałeś na własne oczy - cytuję: "takiego co nie
    działa" ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2014-10-22 23:22:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyli nie działał? Zatem widziałeś na własne oczy - cytuję: "takiego co
    > nie działa" ;->

    No dobra - faktycznie pasuje do słów napisanych, aczkolwiek
    chyba zgodzisz się, że nie to mieliśmy na myśli, prawda?
    Bo to, że da się zepsuć każdą rzecz to chyba nie jest dziwne...