  • 1. Data: 2009-04-03 07:47:37
    Temat: Nokia 3120
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    Witam, czy użytkuje ktoś z Was nową nokię 3120?
    http://www.nokia.pl/produkty/telefony/nokia-3120-cla
    ssic/cechy-i-funkcje-telefonu
    Jakie macie opinie? Interesuje mnie porównanie tej nokii do 6300 (takową
    uzytkuję służbową a potrzebuję wymienić prywatną)

    Pzdr,

    Miki

  • 2. Data: 2009-04-03 08:04:00
    Temat: Re: Nokia 3120
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie macie opinie? Interesuje mnie porównanie tej nokii do 6300 (takową
    > uzytkuję służbową a potrzebuję wymienić prywatną)

    porównywanie malucha z oplem astrą

    3120 niestety model z dużo niższej półki - jakość platiku jest średnia
    niestety, poza możliwością dzwonienia niewiele oferuje

  • 3. Data: 2009-04-03 09:23:47
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Bebe pisze:

    > porównywanie malucha z oplem astrą

    E tam.

    > 3120 niestety model z dużo niższej półki - jakość platiku jest średnia

    I to w zasadzie jedyny "zarzut" w stosunku do tego telefonu. Przy czym
    nie wiem, czym "jakość plastiku" miałaby różnić się od tej w na przykład
    6120 czy innych... Plastik to plastik - 6300 wyróżnia się lepszym
    wykonaniem, bo ma metalowe (tudzież metalizowane) wstawki. Jedyne, do
    czego mógłbym się przyczepić, to klawiatura: sprawia wrażenie delikatnej.

    > niestety, poza możliwością dzwonienia niewiele oferuje

    W porównaniu z Nokią 6300? Powiedziałbym, że oferuje WIĘCEJ. Lepsza
    bateria. Obsługa UMTS i wideorozmów. Pozostałe parametry w zasadzie
    identyczne. Obydwa są na platformie S40, (6300 na starszej wersji: S40
    3rd FP2, 3120cl to S40 5rd FP1).

    3120cl to TANI telefon UMTS, z podstawowymi funkcjami. 6300 to telefon
    GSM z podobnymi funkcjami, tylko w lepszym wykonaniu.

    Marek

  • 4. Data: 2009-04-09 20:03:58
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    Bebe <gr4ft3$or2$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    [...]
    > 3120 niestety model z dużo niższej półki - jakość platiku jest średnia
    > niestety, poza możliwością dzwonienia niewiele oferuje

    Bzdury. Zwróć uwagę, mowa o 3120 _classic_, nie starej 3120.

    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 814485816s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju