  • 11. Data: 2012-03-08 12:22:59
    Temat: Re: Nokia BPS-2 po 7 latach używania
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Bo taka moda jest.
    > 21% użytkowników iPhone nigdy nie zainstalowało na nim żadnej aplikacji.
    > około 30% zainstalowało nie więcej niż 5 aplikacji.
    > Idę o zakład, że podobne odsetki będą przy androidzie.

    Jest duża szansa że będzie tak samo :)

  • 12. Data: 2012-03-08 12:25:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    > A z tych 99% dwie trzecie i tak nie uzywa internetu w komórce, bo jest im
    > to na bambus potrzebne.

    Nie ma to nic wspólnego z tematem gdzie porównuje się bardzo prosty telefon
    z nową technologią

    > Rozumiem, że jako kierowca lambo, zamiast z przestarzałych, XIX wiecznych
    > rozmów głosowych, korzystasz tylko i wyłącznie z nowoczesnych
    > wideopołączeń? ;-)

    Nie jestem kierowcą lambo ale potwierdzam że jeździłem i wrażenie z jazdy
    jest niezapomniane tak samo jak wir w baku po nawet krótkiej trasie :)

  • 13. Data: 2012-03-08 13:20:46
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 12:44, Chris pisze:
> [...]
    > lamborgini bo passat spali 6l/100km a lambo 60l/100km jak się wciśnie
    > do oporu ... i jeden przejedzie 1200km a drugi 120km przy tej samej

    Dawniej odpowiedź Polaków brzmiała - "Bo mało pali" gdy ich się pytało
    dlaczego malucha.. Tylko jakoś nikt z nich nie brał pod uwagę tego że
    mógł tym jechać prędkością do 100 km/h. Silnik mojego auta to 4 litry, z
    ogonkiem, gdy jadę 130 na najwyższym biegu to spala około 6 litrów
    paliwa. To samo jest z telefonami, - gdyby wyłączyć dodatki których owa
    Nokie nie posiada to czas pracy akumulatorka byłby porównywalny.

  • 14. Data: 2012-03-08 13:27:00
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    jadryś nabazgrał(a):

> [...]
    > To samo jest z telefonami, - gdyby wyłączyć dodatki których owa Nokie nie
    > posiada to czas pracy akumulatorka byłby porównywalny.

    Na moje pytanie oczywiście żartobliwe ile to lambo pali odpowiedz była
    prosta, tyle ile wlejesz :)

    W nowych telefonach oprócz wyłączenia wifi itp. trzeba by jeszcze zmniejszyć
    ekran do rozmiarów ikonki :)

  • 15. Data: 2012-03-08 16:05:23
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-08 13:17, Maciej Bebenek wrote:

    > A z tych 99% dwie trzecie i tak nie uzywa internetu w komórce, bo jest im
    > to na bambus potrzebne.

    Nie używa, bo się boi. Ostatnia hucpa z Play tylko utwierdziła tłumy
    gospodyń wiejskich, że internet to zuo.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 16. Data: 2012-03-08 16:07:12
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 17:05:23 +0100, TGor napisał(a):

    > Nie używa, bo się boi. Ostatnia hucpa z Play tylko utwierdziła tłumy
    > gospodyń wiejskich, że internet to zuo.

    Fascynujące jest jak jedne hucpy natychmiast uczą ludzi omijania takiego
    czegoś, a inne nigdy i nikogo nigdy nie nauczyły. Np. piramidy finansowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 17. Data: 2012-03-08 17:14:54
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 14:27, Chris pisze:

> [...]
    > prosta, tyle ile wlejesz :)
    >

    > W nowych telefonach oprócz wyłączenia wifi itp. trzeba by jeszcze

    No tak, oczywiście masz rację.

  • 18. Data: 2012-03-09 11:42:02
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-08 17:07, Waldek Godel wrote:

    > Fascynujące jest jak jedne hucpy natychmiast uczą ludzi omijania takiego
    > czegoś, a inne nigdy i nikogo nigdy nie nauczyły. Np. piramidy finansowe.

    Na piramidzie "można zarobić" a pobieżna lektura pmtg uczy, że x okrada
    klientów (gdzie x = dowolny operator, okrada = "zabrało" dziecku 2 zł z
    konta, podobno).

  • 19. Data: 2012-03-10 19:13:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Chris

    > To czemu 99% populacji nie używa telefonów z wyświetlaczem
    > monochromatycznym, bez obsługi wifi, internetu, poczty ... Propunuję
    > przesiąść się na furmanki a wiadomości słać przez posłańca ...

    Ale po co dyskutujesz z trollami produkującymi się pod hasłem "nie stać
    mnie i dorabiam ideologię"? To naprawdę bezcelowe zajęcie, oni potrafią
    do upadłego udowadniać, że wszystko, czego sami nie mają, jest nikomu
    niepotrzebne.

  • 20. Data: 2012-03-12 02:00:45
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Bo taka moda jest.
    >
    > 21% użytkowników iPhone nigdy nie zainstalowało na nim żadnej
    > aplikacji. około 30% zainstalowało nie więcej niż 5 aplikacji.

    Widocznie w ajfonie telefonowanie, poczta, internety i fejsbuki po prostu
    działają bez instalowania miliona dodatkowch aplikacji. Nie to co w
    androidzie.