  • 1. Data: 2011-03-18 14:12:11
    Temat: Nokia C1 na 2 karty?
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Co jest grane z tymi Nokiami na dwie karty?
    Na polskiej stronie Nokii nie mogę znaleźć dualsima, a na Allegro jest
    taki kwiatek
    http://allegro.pl/promocja-nowa-nokia-c1-00-blue-na-
    dwie-karty-sim-i1496549416.html
    ile jest tych Nokii C1 w końcu trzy? C1-00 C1-01 C-02? Co za idiotyczne
    kodowanie modeli...
    To która w końcu jest na 2 karty, czemu jej nie ma oficjalnie w Polsce?
    Czy to jakieś podróbki?
    Jak to działa? Mógłby ktoś choć trochę rozwiać wątpliwości?

  • 2. Data: 2011-03-18 14:40:37
    Temat: Re: Nokia C1 na 2 karty?
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "rols rojs" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > Co jest grane z tymi Nokiami na dwie karty?
    > Czy to jakieś podróbki?

    "
    GWARANCJA 6 MIESIĘCY
    POCHODZENIE UE
    Telefon nie posiada menu w j. polskim.
    "
    http://www.nokia.co.in/support/product_support/nokia
    -c1-00
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1726#parametry

  • 3. Data: 2011-03-19 14:37:33
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik ".sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rols rojs" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    >
    > "
    > GWARANCJA 6 MIESIĘCY
    > POCHODZENIE UE
    > Telefon nie posiada menu w j. polskim.

    Ja pierdziele co za paranoja z numeracjami, Nokia zniechęca do siebie.
    Znów 3 różne modele o zbliżonych nazwach, bo jeden ma latarkę, drugi
    dualsima, a trzeci badziewny aparat, genialne...
    Ta najtańsza dwukartowa słuchawka wygląda jak z chińskiego plastiku
    trzeciego sortu.

  • 4. Data: 2011-03-20 13:22:40
    Od: "Hrabina Erica von Ruhaufest" <e...@w...pl>

    Mam taką Nokię...
    Pamiętaj że tylko JEDNA karta jest aktywna!!!
    W dowolnej chwili możesz przełączyć na drugi sim

    W przeciwieństwie do chińskich "badziewi" gdzie można sie dodzwonić na jedną
    z 2 aktywnych oraz po wybraniu numeru zdecydować z której karty chcesz
    wykonać połączenie.