  • 1. Data: 2009-09-22 19:14:22
    Temat: Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Witam.

    Jak zmusić tak nisko zaawansowany telefon jak Nokia E51 aby w SMS'ach z
    powiadomieniem o nieodebranym numerze (z Ery) zamiast podkreślonego numeru
    telefonu (nie mam zielonego pojecia po co, skoro tylko zadzwonić można) była
    nazwa z ksiązki telefonicznej. Po co jest w takim razie funkcja automatyczne
    wyszukiwanie?
    Mam SE i tam nie ma tego problemu.

    Albo inaczej - jak zmusić tą parodię telefonu aby listując książkę
    telefoniczną pokazywał jednocześnie nazwisko i telefon. Stara 6310 to
    potrafiła, ta tandetna chińska zabawka nie, z tego co widzę.

    Nie, nie mogę go wyrzucić bo nie mój a muszę mieć ;)

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2009-09-22 19:39:35
    Temat: Re: Nokia E51 - SMS "Kto tam" i odnajdywanie numerów.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > telefoniczną pokazywał jednocześnie nazwisko i telefon. Stara 6310 to
    > potrafiła, ta tandetna chińska zabawka nie, z tego co widzę.

    Na telefony nokii z symbianem można tylko narzekać. Miałem E51 to po 2
    dniach pozbyłem się jej.
    Zaraz ktoś poda ci kilka płatnych programów, które normalny telefon powinien
    mieć od razu wbudowane.

  • 3. Data: 2009-09-22 19:55:58
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Irokez tak oto obwieścił(a):

> [...]
    > telefonu (nie mam zielonego pojecia po co, skoro tylko zadzwonić można) była

    Obrażasz E51 a to bardzo udany model, myślę ze wielu to się nie spodoba
    także nie licz na pomoc zbyt wielką :)

    O którym nr piszesz? Ten co jest w treści smsa? Nie spotkałem jeszcze
    telefonu co gdy ktoś mi wyśle smsa z jakimś nr telefonu i ten nr mam w
    książce to w smsie zamiast nr będzie nazwa. To była by wręcz ingerencja w
    treść smsa.

    Nie wiesz po co telefon podkreśla numery telefonów w smsach? No właśnie po
    to żebyś mógł od razu zadzwonić naciskając zielona słuchawkę :) Taki link.
    Dla mnie bardzo przydatna funkcja.

    > Po co jest w takim razie funkcja automatyczne
    > wyszukiwanie?

    Tzn?

    > Albo inaczej - jak zmusić tą parodię telefonu aby listując książkę
    > telefoniczną pokazywał jednocześnie nazwisko i telefon.

    Pewnie nie ma i nie dziwię się. Do czego to potrzebne? Znajdź sobie jakiś
    soft co Ci to umożliwi.

    >Stara 6310 to potrafiła, ta tandetna chińska zabawka nie, z tego co widzę.

    Tu masz odpowiedź. Stara. Obecnie coraz rzadziej operuje się numerami niż
    kiedyś. A jeszcze kiedyś, co nie było komórek, (były takie czasy?), to
    znało się na pamięć ze 20 numerów i jeszcze więcej.

    Np teraz to wymienić się numerem poprzez stuknięcie się telefonem, jak przy
    toaście.

    Oczywiście zawsze można powiedzieć że Symbian mógłby dać taką możliwość
    podglądu pozycji razem z numerami. Tylko takim sposobem można by iść za
    ciosem i wszystko w system można byłoby wsadzić :)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 4. Data: 2009-09-22 19:59:36
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > telefonu co gdy ktoś mi wyśle smsa z jakimś nr telefonu i ten nr mam w
    > książce to w smsie zamiast nr będzie nazwa. To była by wręcz ingerencja w

    Stare Siemensy to potrafiły, choć czasem było to irytujące.

    > Tu masz odpowiedź. Stara. Obecnie coraz rzadziej operuje się numerami niż
    > kiedyś. A jeszcze kiedyś, co nie było komórek, (były takie czasy?), to
    > znało się na pamięć ze 20 numerów i jeszcze więcej.

    No właśnie, więc czego nie "zamienia" numeru na nazwę?

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2009-09-22 20:12:27
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnego razu Irokez tak oto obwieścił(a):

    > Obrażasz E51 a to bardzo udany model, myślę ze wielu to się nie spodoba
    > także nie licz na pomoc zbyt wielką :)

    U mnie w firmie kombinuja jak te badziewie wymienić przed upływem umowy. Nie
    ma ani jednej sztuki która by nie była co najmniej raz w naprawie, przy czym
    w trzech musiałem sam wymienić klawiaturę na taką z Aledrogo bo werdykt był
    zalana. Poza tym padające masowo głośniczki (trzeszczą jak niewiemco),
    mikrofony, wiesza się co chwilę (nie moge wejść w menu tylko jest freez z
    krzaczkami na górnym pasku), brudzi pod szybką.

    Fakt, nie leżą i świeca na biurku tylko pracują mocno.

> [...]
    > po
    > to żebyś mógł od razu zadzwonić naciskając zielona słuchawkę :) Taki link.

    W opcjach - jak widzę to abo wyszukuje ten numer i podkreśla albo nie.
    Myślałem że znajdzie przynajmniej w książce.

> [...]
    > soft co Ci to umożliwi.

    > Tu masz odpowiedź. Stara. Obecnie coraz rzadziej operuje się numerami niż

    No właśnie, coraz rzadziej, więc skąd do diabła mam wiedzieć do kogo
    oddzwaniam?
    Musiałem książkę skopiować na SE bo jako ten "gorszy bo nie nokia" potrafi
    wyświetlić i numer i nazwisko, i tam szukam kto dzwonił. To jest chore.

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2009-09-22 20:14:01
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > potrafiła, ta tandetna chińska zabawka nie, z tego co widzę.
    >
    > Nie, nie mogę go wyrzucić bo nie mój a muszę mieć ;)

    no niestety, ja sobie z tym radzę w ten sposób że klikam aby połączyło z tym
    numerem, rozłączam się i patrzę czy w wybieranych połączeniach
    zidentyfikował ten numer,
    brat

  • 7. Data: 2009-09-22 20:52:19
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

> [...]

    > wyświetlić i numer i nazwisko, i tam szukam kto dzwonił. To jest chore.

    Jest chore jest.. Ale o to, to operator też powinien się postarać. Z tego
    tytułu bardzo dobrze wspominam Simplusa. Wysyłał mi takie smsy (że ktoś
    dzonił albo że ktoś jest już pod zasięgiem) co nadawcą był ten numer. Tak
    powinno być.

  • 8. Data: 2009-09-22 20:53:56
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu bratPit[pr] tak oto obwieścił(a):

    > no niestety, ja sobie z tym radzę w ten sposób że klikam aby połączyło z tym
    > numerem, rozłączam się i patrzę czy w wybieranych połączeniach
    > zidentyfikował ten numer,

    A ja to w ogóle olałem, mam pocztę i jak ktoś ma sprawę to się nagra, a jak
    nie to co mnie to obchodzi że dzwonił...

  • 9. Data: 2009-09-22 21:50:40
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Irokez pisze:
> [...]
    > potrafiła, ta tandetna chińska zabawka nie, z tego co widzę.
    >
    > Nie, nie mogę go wyrzucić bo nie mój a muszę mieć ;)

    W HTC nie mam tego problemu ;)

  • 10. Data: 2009-09-23 05:09:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nex@pl pisze:

    > W HTC nie mam tego problemu ;)

    Taaa a SPB MobileSHell 3.0 ni czorta nie pokazuje numeru na obrazku z
    facjata ewentaulnie podpis