  • 1. Data: 2012-08-16 12:32:16
    Temat: Nokia e50 - kilka pytan
    Od: "Waclaw" <a...@w...pl>

    Mam mocno zuzyty model nokia e50. W nim mnostwo kontaktow.
    Zdobylem takze w/w model ale prawie nowy.
    Chcialbym przerzucic dane ze starego modelu na nowy. Jak to zrobic szybko i
    sprawnie?

    Czy jest jakis sposob aby te kontakty telefoniczne ze starej nokii jakos
    wydrukowac? txt, transfer do worda itp?

  • 2. Data: 2012-08-16 13:02:58
    Temat: Re: Nokia e50 - kilka pytan
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Waclaw" napisał:

    > Mam mocno zuzyty model nokia e50. W nim mnostwo kontaktow.
    > Zdobylem takze w/w model ale prawie nowy.
    > Chcialbym przerzucic dane ze starego modelu na nowy.
    > Jak to zrobic szybko i sprawnie?

    W tzw. Internecie piszą, że:
    "Przycisk kontaktow, opcje, zaznacz/usun zazn., zaznacz wszystko,
    opcje, kopiuj, na karte pamieci :) "
    Po przełożeniu karty pamięci do "prawie nowego" telefonu - to samo, tylko w
    drugą stronę. Alternatywnie, pod Windą można się posiłkować PC Suite. ale
    jak znam życie, z "prawie nowym" telefonem nie dostałeś kabelka a ten od
    starego "zgubił się przy przeprowadzce", zaś w komputerze bluetootha niet

    > Czy jest jakis sposob aby te kontakty telefoniczne ze starej nokii jakos
    > wydrukowac? txt, transfer do worda itp?

    Pewnikiem bezpośrednio z tegoż PC Suite albo wyeksportować do CSV.

    JoteR

  • 3. Data: 2012-08-16 14:50:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-16 12:32, Waclaw pisze:
    > Mam mocno zuzyty model nokia e50. W nim mnostwo kontaktow.
    > Zdobylem takze w/w model ale prawie nowy.

    > Czy jest jakis sposob aby te kontakty telefoniczne ze starej nokii jakos
    > wydrukowac? txt, transfer do worda itp?

    Stary program Nokie PC Suite. Robisz kopię zapasową zawartości pamięci
    telefonu (oprócz opcji "zachowaj ustawienia specyficzne dla danego
    telefonu" - to trzeba odznaczyć) i zapisujesz kopię do pliku. Następnie
    podłączasz nowy telefon i przywracasz ze wspomnianego pliku kopię
    zapasową danych. Po odłączeniu od komputera telefonu powinieneś mieć w
    pamięci komórki skopiowane dane ze starego telefonu: numery, kontakty,
    notatki, ustawienia kalendarza etc.).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-08-16 17:59:23
    Od: a...@g...pl

    Waclaw wrote:

> [...]
    > i sprawnie?
    >
    > Czy jest jakis sposob aby te kontakty telefoniczne ze starej nokii jakos

    Można też via program (bezpłatny) "Mail for Exchange" na symbiana
    zsynchronizować kontakty z kontem u wujka googla (gmail).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2012-08-20 07:54:52
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.08.2012 Waclaw <a...@w...pl> napisał/a:

    > Chcialbym przerzucic dane ze starego modelu na nowy. Jak to zrobic szybko i
    > sprawnie?

    AFAIR w menu Narzędzia masz aplikację Transfer, właśnie do tego
    celu.

    > Czy jest jakis sposob aby te kontakty telefoniczne ze starej nokii jakos
    > wydrukowac? txt, transfer do worda itp?

    Tak, np. via PC Suite.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.