  • 1. Data: 2011-05-13 22:30:36
    Temat: Nokias E71 trzeszczacy glosnik
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    po raz drugi trzeszczy mi glosnik w Nokia e71
    nie slysze wyraznie kto co mowi

    raz naprawialem to w serwisie
    a teraz to juz nie wiem czy warto placic za to

    moze sam wymienie co jest przyczyna ?
    jakas obudowa czy sam glosnik ?

    dobre pytanie czy to glosnik czy cos innego ?

  • 2. Data: 2011-05-14 07:46:03
    Temat: Re: Nokias E71 trzeszczacy glosnik
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze sam wymienie co jest przyczyna ?
    > jakas obudowa czy sam glosnik ?
    > dobre pytanie czy to glosnik czy cos innego ?

    Głośnik
    seria E ma zjebane głośniki jak widzę
    Wymieniliśmy z tego powodu w firmie dziesiątki sztuk E51 w rok bo już to
    było wqr..jące, E52 też się to przytrafia, E66 to samo.
    "oryginały" z aledrogo próbowałem kupić ale to tylko wyrzucanie kasy.
    Wprawdzie słychać ale pierdzi i skrzypi ten dźwięk. Wywaliłem E51.

    pozdro

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2011-05-14 09:02:40
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "oryginały" z aledrogo próbowałem kupić ale to tylko wyrzucanie kasy.
    > Wprawdzie słychać ale pierdzi i skrzypi ten dźwięk. Wywaliłem E51.

    CZYLI GLOSNIKI z allegro to lipa?
    nie nie poprawia jakos nie wierze

  • 4. Data: 2011-05-14 09:13:58
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > CZYLI GLOSNIKI z allegro to lipa?
    > nie nie poprawia jakos nie wierze

    Nie no, pewnie ktoś ma takie, co jak oryginał będą grały.
    Oczywiście "poprawiały" w stosunku do "słyszę ciemność, ciemność słyszę" ;)
    ale na 3 sztuki jakie kupiłem miały jakiś taki metaliczny rezonujący dźwięk.

    Nie chciało mi się kupować po jednym od każdego możliwego sprzedawcy, aby
    trafić w ten dobry.
    Aha.. brałem też te co z demontażu oryginalne - w sumie to dopiero jest kupa
    na maxa, bo głośnik jest przyklejany do blachy i klej nawet mocno trzyma.
    Taki demontaż powoduje też odklejanie się membrany.
    Nie wiem jak w Twojej E71, ale w E51 tak jest.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-05-14 11:47:54
    Od: " Janusz" <a...@N...gazeta.pl>

    Irokez <n...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > "oryginały" z aledrogo próbowałem kupić ale to tylko wyrzucanie kasy.
    > Wprawdzie słychać ale pierdzi i skrzypi ten dźwięk. Wywaliłem E51.

    Witam,
    W moje n85 jest dokładnie tak samo. Dźwięk fatalny ( w porównaniu do starego
    SE k700). Kupiłem na alledrogo oryginał, który okazał się nie głośnikiem, ale
    buzzerem, który może działać jako głośnik. Działał gorzej od starego. Na
    szczęście dało się założyć stary (montaż dość prosty). Być może lepiej
    wszystko poskładałem, niż było fabrycznie, bo dźwięk się trochę poprawił, a
    może się przyzwyczaiłem... (objem było brzęczenie, jak ktoś głośno mówił, jak
    ściszyłem do poziomu minimalnego, dało się coś zrozumieć).
    Coś Noka schodzi na psy...

    pozdrawiam
    Janusz

  • 6. Data: 2011-05-14 11:55:41
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik " Janusz" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak
    > ściszyłem do poziomu minimalnego, dało się coś zrozumieć).

    a kto im te glosniki produkuje ?
    a moze produkt jest technologicznie wadliwy
    i gdyby tam wsadzili cokolwiek innego to by chodzilo latami ?