  • 11. Data: 2019-05-06 20:21:42
    Temat: Re: Nowa grupa - pl.rec.turystyka
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.05.2019 15:32, J.F. pisze:

    > A tak w ogole, to usenet nie umarl ...
    > http://www.usenet.com.pl/
    >
    > Niech zyje porno ?

    No fakt, na stronce cały Usenet sprowadzony do:
    grypy dyskusyjne > grupy binarne > erotyka.

  • 12. Data: 2019-05-07 09:38:11
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-06 o 11:19, collie pisze:

    > To procedury (dyskusja, głosowanie, zatwierdzanie przez "właściciela"
    > polskiego Usenetu, Surmacza) związane z tworzeniem nowej grupy dyskusyjnej,
    > już nie obowiązują? Można tak sobie wziąć i utworzyć nową grupę według
    > własnego widzimisię, tak jak napisać nowy temat na istniejącej? Albo Ty
    > jesteś lajkonik i urodziłeś się wczoraj, albo rzeczywiście to już koniec
    > Usenetu.

    Heh, też się nad tym zastanawiałem. Nigdy tak nie było, zawsze nowa
    grupa była zatwierdzana. Inaczej byłby straszny syf w grupach (i tak już
    jest).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 13. Data: 2019-09-16 19:29:16
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 05.05.2019 o 00:19, Universis pisze:
    > Postanowiłem zrobić tu mały wpis typu ,,non profit" o grupie którą założyłem :
    > pl.rec.turystyka. Pomyślałęm że fotografia jest dość mocno związana z turystyką
    więc może część z userów tej grupy zechce się zainteresować i tym tematem, zatem
    zapraszam do zabookowania się na pokład grupy. Ja sam zdązyłem już napisać pierwszy
    post - który traktuje o słynnym brylancie w Topcapi/Stambul.
    > ZAPRASZAM do pl.rec.turystyka !

    Super, że jeszcze ktoś zakłada nowe grupy!
    Trochę dziwne, ze takiej nie było.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl