  • 1. Data: 2017-03-26 16:55:50
    Temat: Nowa myszka
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Witajcie,

    Po prawie 15 latach przestała mi działać myszka Logitech MX300, bardzo
    ją lubiłem za idealne dla mnie wymiary (nie za duża, jakieś 11,5 cm
    długości) i precyzję (czuć to było przy pracach graficznych). Lubiłem
    także jej dobrze wyczuwalny klik w kółku. Chętnie bym kupił taką samą,
    ale już od dawna nie jest produkowana (na Amazonie jest jedna używana za
    99 USD - lol). Może ktoś polecić jakąś precyzyjną myszkę, może być
    przewodowa? Dodatkowych przycisków nie potrzebuję. Może coś z niedużych
    gaimingowych? Logitech G203? (G100s zbiera za dużo negatywnych opinii).
    Zresztą nie obstaję koniecznie przy Logitechu, niestety firma przestała
    być gwarancją jakości.

    Pozdrawiam,

    Piotr