  • 1. Data: 2011-11-25 21:16:41
    Temat: Nowa nawigacja na Androida
    Od: atm <...@v...pl>

    Mam nadzieje, ze ta nie bedzie miala takich problemow jak Sygic Aura.
    CoPilot dzisiaj tez sie nie spisal, zaliczyl kilka przypadkowych zamkniec.
    http://www.engadget.com/2011/11/25/route-66-maps-nav
    igation-now-available-for-android-users-augm/

  • 2. Data: 2011-11-25 21:24:03
    Temat: Re: Nowa nawigacja na Androida
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:16:41 +0100, atm napisał(a):

    > Mam nadzieje, ze ta nie bedzie miala takich problemow jak Sygic Aura.
    > CoPilot dzisiaj tez sie nie spisal, zaliczyl kilka przypadkowych zamkniec.

    Poczytaj sobie opinie o produktach tej marki oferowanych od lat na inne
    platformy. Aż dziw, że to jeszcze istnieje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 3. Data: 2011-11-25 21:33:50
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 25 listopada 22:24, Waldek Godel pisze:

    > Poczytaj sobie opinie o produktach tej marki oferowanych od lat na inne
    > platformy. Aż dziw, że to jeszcze istnieje.

    Już nie pamiętam szczegółów, bo to było ze 3-4 lata temu, ale w wersji
    Symbiana nie były pochlebne

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 4. Data: 2011-11-25 21:43:21
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-25 22:24, Waldek Godel wrote:

    > Poczytaj sobie opinie o produktach tej marki oferowanych od lat na inne
    > platformy. Aż dziw, że to jeszcze istnieje.

    Daja 30 dni na testy wiec sprawdze. Poki co zauwazylem kilka pozytywnych
    rzeczy:
    1. nazwy ulic ukladaja sie robaczkowo wzdluz przebiegu ulicy (lubie ten
    klasyczny uklad). Poza tym pojawiaja sie przy sensownym powiekszeniu w
    przeciwnienstwie do CoPilota gdzie zeby zobaczyc nazwe ulicy trzeba
    bardzo mocno przyblizyc.
    2. w okienku wyszukiwania moge wpisac nazwe ulicy i miasto w dowolny
    sposob. Niedawno walczylem z Ovi czy Nokia Maps, makabra jest tam ze
    skladnia.
    3. W przeciwienstwie do Ovi Maps moge sobie paluchem przegladac cala
    wyznaczona trase bez zadnych dziwacznych wizualizacji.
    4. prowadzi prawidlowo w miejscach gdzie wylozyl sie Sygic Aura i CoPilot
    5. wyswietla skale (opcja w menu). Nie wiem skad sie bierze brak skali
    na mapach, podczas przegladania jest to dla mnie bardzo wazna informacja.

  • 5. Data: 2011-11-26 08:52:48
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > 5. wyswietla skale (opcja w menu). Nie wiem skad sie bierze brak skali
    > na mapach, podczas przegladania jest to dla mnie bardzo wazna informacja.

    Testuj i pisz. Dobra robota. Jaka cena zakupu? Płatne uaktualnienia? Czy
    można używać nieaktualnej?
    ToMasz

  • 6. Data: 2011-11-26 12:33:22
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-26 09:52, ToMasz pisze:

    > Testuj i pisz. Dobra robota. Jaka cena zakupu? Płatne uaktualnienia? Czy
    > można używać nieaktualnej?

    widze, ze w link sie nie chcialo kliknac, to pomoge:
    "It's available on a free, 30-day trial at the source link below --
    after that, you'll have to shell out $65 for a lifetime worldwide
    license, or $40 for a US license."

    Co do uaktualnien i dostepnosci map PL i reszty EU to tez poczekam na
    wrazenia kolegi atm

    :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 7. Data: 2011-11-26 14:08:08
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 26.11.2011 13:33, venioo pisze:

> [...]
    > license, or $40 for a US license."
    >
    > Co do uaktualnien i dostepnosci map PL i reszty EU to tez poczekam na

    liczy się tylko zdanie testera. nic innego. Automapę wszyscy znają, a na
    iPhonie jest podobno nieużywalna.
    ToMasz

  • 8. Data: 2011-11-26 16:11:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-26 09:52, ToMasz wrote:

    > Testuj i pisz. Dobra robota. Jaka cena zakupu? Płatne uaktualnienia? Czy
    > można używać nieaktualnej?
    > ToMasz

    Dzisiaj przejechalem ok 70km uzywajac Route66.
    Pierwsze wrazenia bardzo pozytywne, no i niezle sie usmialem bo polski
    glos kobitki brzmi tak jak obsluga w budce z chinszczyzna ;]]]
    Obawialem sie, ze na sile beda wciskac ten motyw z augmented reality,
    umieszczajac samochod na widoku z kamerki. Na szczescie nawet domyslnie
    jest to wylaczone, choc oczywiscie mozna wlaczyc ikonka dostapna na
    widoku mapy. Jak dla mnie to straszna bzdura poniewaz:
    1. telefon musi byc umieszczony na tyle wysoko, zeby wyswietlal
    odpowiednio droge, czyli mocowanie na desce odpada.
    2. Nie wiem jaki jest tego cel, przeciez wiem gdzie jestem i nie musze
    ogladac wyswietlanego samochodu na tle tego co jest przede mna.

    No ale jak wspomnialem nie trzeba korzystac z tego ficzera.
    W przeciwienstwie do CoPilota, nawigacja w zaden sposob sie nie wylozyla.
    O zakretach i innych zmianach kierunku ostrzega stosownie wczesniej.

    Jeszcze jedno, musze przeprosic wujka Sama z Korei Pd - Samsunga.
    Wieszalem psy na SGS2 za problemy z doladowaniem telefonu podczas
    nawigowania. Okazuje sie, ze to CoPilot ma tak duzy apetyt na prad iz
    rozladowuje urzadzenie. Z Route66 problem calkowicie znika.

    Co do ceny, napisali ze za 65$ mozna miec nawigacje na caly swiat
    lifetime. Wyslalem do nich maila z zapytaniem jak rozumiesc to lifetime,
    czy dotyczy to nieograniczonego czasowo uzytkowania map i programu
    aktualizowanych w ciagu roku, czy tez raz kupujesz i korzystasz z ciagle
    aktualizowanych map do konca zycia. Poczekam na odpowiedz, choc pewnie
    bedzie rozczaroujaca jak znam zycie.

  • 9. Data: 2011-11-26 16:15:56
    Od: atm <...@v...pl>

    > liczy się tylko zdanie testera. nic innego. Automapę wszyscy znają, a na
    > iPhonie jest podobno nieużywalna.
    > ToMasz

    Jak wspomnialem wczesniej, na krotkim odcinku 70km nie bylo zadnych
    przypadlosci technicznych, niczego co by moglo dyskwalifikowac ten
    program. Co wiecej w porownaniu do Nokia Maps/Aura/CoPilot jestem bardzo
    zadowolony. Oczywiscie zachecam inne osoby do testow, niestety nie
    podrozuje ostatnio wiele.

  • 10. Data: 2011-11-26 18:42:07
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 25 Nov 2011 22:43:21 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > klasyczny uklad). Poza tym pojawiaja sie przy sensownym powiekszeniu w
    > przeciwnienstwie do CoPilota gdzie zeby zobaczyc nazwe ulicy trzeba

    To nie jest klasyczny, tylko najbardziej masakryczny układ.
    Fajnie jest na autostradzie - czyli tam gdzie nazwy nie są do niczego
    potrzebne.
    Na wąskich i krętych osiedlowych uliczkach (czyli tam gdzie nazwy są
    najważniejsze) robi się MASAKRA.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu