  • 1. Data: 2018-04-08 19:41:30
    Temat: Nowa/używana
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś przerabiał temat i ma spostrzeżenia na temat baterii do laptopa?
    Ta sama cena za nówkę zamiennik i oryginał z połową pojemności.
    Aż mnie kusi kupić obie i się dowiedzieć. :-)

    Robert

  • 2. Data: 2018-04-08 19:45:26
    Temat: Re: Nowa/używana
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/8/2018 7:41 PM, Robert Wańkowski wrote:
    > Ktoś przerabiał temat i ma spostrzeżenia na temat baterii do laptopa?
    > Ta sama cena za nówkę zamiennik i oryginał z połową pojemności.
    > Aż mnie kusi kupić obie i się dowiedzieć. :-)

    Połowa pojemności oryginału oznacza że beterie beda coraz szybciej dążyć
    do zera. Połowa pojemnosci to nie jest połowa życia.

    Prawidłowo: kupic oryginał o znikomej pojemności, wymienić ogniwa na
    takie na jakie Cie stać. Ale to nie jest tanie.

    Sensownie: kpic nowy zamiennik.

  • 3. Data: 2018-04-24 15:57:23
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    > Ktoś przerabiał temat i ma spostrzeżenia na temat baterii do laptopa?
    > Ta sama cena za nówkę zamiennik i oryginał z połową pojemności.
    > Aż mnie kusi kupić obie i się dowiedzieć. :-)

    Ja bym kupił oryginalną i zregenerował jakimiś sensownymi ogniwami. Z
    zamiennikami jest naprawdę różnie.

    --
    t0maszek

REKLAMA