  • 1. Data: 2015-04-17 09:57:40
    Temat: Nowa wersja Androida a przeniesienie zawartości.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkuję starutkiego Samsunga Galaxy S plus (GT 9001) ktory oryginalnie ma
    wgrany system android 2.3
    Za kilka dni bede wgrywał androida 4.

    Jak przeniesc bezproblemowo zawartosc typu sms i kontakty?

    Jak rozumiem - kies, zgranie, i potem wgranie na nowy tel. Wszystko powinno
    pójśc bezproblemowo czy mam sie liczyc z jakimis problemami?

    Niestety konto gmail ustawione jako domyslne jest niedostepne - nie wiem
    dlaczego - kiedys po prostu sie znikneło, tak jakby zostało skasowane, a z
    tego co sie dowiedziałem, w poczciwym androidzie nei mozna go zmienic na
    inne...

  • 2. Data: 2015-04-17 22:19:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 09:57, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Jak rozumiem - kies, zgranie, i potem wgranie na nowy tel. Wszystko powinno
    > pójśc bezproblemowo czy mam sie liczyc z jakimis problemami?

    Kies nie współpracuje (przynajmniej kiedyś) z modami (a tylko takie są w
    przypadku tego modelu o ile mi wiadomo), dlatego dane musisz zgrać innym
    programem. Do SMS/MMS używam SMS Backup&Restore - polecam.
    Z kontaktami nigdy nie musiałem sobie radzić inaczej niż przez Google
    więc na szybko nie pomogę. Natomiast uczulam na konieczność zrobienia
    backupu katalogu efs w którym między innymi przechowywane jest IMEI -
    bardzo często przy wgrywaniu nowego softu do Galaxy S ten katalog jest
    usuwany.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2015-04-18 00:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mirek Ptak n...@n...pl ...

> [...]
    > backupu katalogu efs w którym między innymi przechowywane jest IMEI -
    > bardzo często przy wgrywaniu nowego softu do Galaxy S ten katalog jest

    A czy moge jakos zrobic przerzut kontatków przez google biorąc pod uwage
    fakt, ze podstawowy adres email jest niedostepny?

  • 4. Data: 2015-04-18 07:46:42
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-04-18 o 0:00, Budzik pisze:

    > A czy moge jakos zrobic przerzut kontatków przez google biorąc pod uwage
    > fakt, ze podstawowy adres email jest niedostepny?

    Znak czasu, bez googli się nie da ;-) Kontakty możesz wyeksportować na
    kartę pamięci, a po upgradzie zaimportować. Zobacz też czy pod Twoją
    wersją Droida działa "Backup Your Mobile". W zasadzie backupuje
    wszystko, choć musisz sprawdzić czy Ci to wystarczy.
    Sam upgrade Droida nie powinien zniknąć jakichkolwiek danych, ale
    regularne robienie bacupu to dobry pomysł.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 5. Data: 2015-04-18 10:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX Alpha MR k...@s...us ...

    > Znak czasu, bez googli się nie da ;-)

    Ok, ale ja mam wpisane konto gmail.
    Tyle ze podstawowy adres jest niedostepny.
    Natomiast ten drugi juz jak najbardziej.

    > Kontakty możesz wyeksportować na
    > kartę pamięci, a po upgradzie zaimportować.

    Bingo.
    To byłoby super. Dzieki, sprawdze.

    > Zobacz też czy pod Twoją
    > wersją Droida działa "Backup Your Mobile". W zasadzie backupuje
    > wszystko, choć musisz sprawdzić czy Ci to wystarczy.

    Dziekuję.

    > Sam upgrade Droida nie powinien zniknąć jakichkolwiek danych, ale
    > regularne robienie bacupu to dobry pomysł.

    Nawet upgrade od wersji 2.3 do 4.x?

  • 6. Data: 2015-04-18 13:43:19
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-04-18 o 10:00, Budzik pisze:

    > Ok, ale ja mam wpisane konto gmail.
    > Tyle ze podstawowy adres jest niedostepny.
    > Natomiast ten drugi juz jak najbardziej.

    > Bingo.
    > To byłoby super. Dzieki, sprawdze.

    Szukaj katalogu z plikami *.vcf OIDP. Przy okazji masz kolejny backup
    kontaktów. Niezależny od platformy :-)

    > Dziekuję.

    > Nawet upgrade od wersji 2.3 do 4.x?

    Nawet wtedy.
    Backup jest jak ubezpieczenie. Lepiej żeby nie trzeba było z niego
    korzystać, ale może uratować skórę :-) Ja robię regularnie :-)

  • 7. Data: 2015-04-18 13:43:44
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

  • 8. Data: 2015-04-18 15:20:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX Alpha MR k...@s...us ...

    > Nawet wtedy.
    > Backup jest jak ubezpieczenie. Lepiej żeby nie trzeba było z niego
    > korzystać, ale może uratować skórę :-) Ja robię regularnie :-)

    Osoba ktora ma mi to robić stwierdziła, ze jednak wszystko z telefonu
    zginie.
    Może dlatego, ze do tego modelu nie ma oficjalnej wersji androida 4. i
    trzeba wgraćjakąs wersje nieoficjalna.