  • 1. Data: 2016-08-12 14:50:35
    Temat: Nowe enduro/cross
    Od: Izer <patryk.jaworski45@_NOSPAM_onet.pl>

    Siema.Poszukuje jakiegoś enduro lub cross .mam 12 lat (wiem powienem mieć
    13 8) 162cm ważę :39kg (drobny chłopczek xd)mam wprawę z kolegi kx 80 i
    z raptora swojego.mój budżet to jakie 2,5-3 ponieważ na ubranie 500zl
    Mam dużo lasów gdzie jest pełno podjazdów i błota.Proszę o podawanie
    różnych ogłoszeń i podpowiedzi.

    Pozdrawiam Izer :D

  • 2. Data: 2016-08-13 08:38:08
    Temat: Re: Nowe enduro/cross
    Od: tintin <n...@o...com>

    W dniu 2016-08-12 o 14:50, Izer pisze:
    > Siema.Poszukuje jakiegoś enduro lub cross .mam 12 lat (wiem powienem

    w lesie nie wolno jeździć z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych

  • 3. Data: 2016-08-13 15:54:29
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-08-13 o 08:38, tintin pisze:

    > w lesie nie wolno jeździć z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych

    Naprawdęęę?

  • 4. Data: 2016-08-24 11:33:01
    Od: powerplayer9191 <wiktor0071@_NOSPAM_op.pl>

    > Naprawdęęę?