  • 1. Data: 2018-10-06 20:45:08
    Temat: Nowe firmware dla Nokia 301 Dual SIM
    Od: universis <u...@w...pl>

    Kupiłem sobie niedawno Nokię 301 Dual SIM. Okazało się że ten telefon pracuje na
    baterii tylko 2 dni. Nowe FW kasuje ten problem - ale z tego co znalazłem w sieci to
    nowe FW dla Nokia 301 - czyli dla telefonu z jedną kartą SIM. Proszę o pomoc w
    znalezieniu FW do telefonu z dwoma kartami - Nokia 301 Dual SIM.

  • 2. Data: 2018-10-07 16:12:09
    Temat: Re: Nowe firmware dla Nokia 301 Dual SIM
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 6 Oct 2018 11:45:08 -0700 (PDT), universis <u...@w...pl>
    wrote:
    > że ten telefon pracuje na baterii tylko 2 dni. Nowe FW kasuje ten
    > prob
    > lem -

    Mit. Mało prawdopodobne aby tak kluczowy problem nie wyszedł w
    testach przed wpuszczeniu modelu w rynek.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2018-10-08 01:56:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "universis" 9...@g...co

    : Kupiłem sobie niedawno Nokię 301 Dual SIM.
    : Okazało się że ten telefon pracuje na baterii tylko 2 dni.

    Mój Asus Max pracuje aż kilka godzin na jednym, pełnym
    naładowaniu -- mając na pokładzie 5Ah... Czas ten można
    wydatnie ;) wydłużyć (być może aż do tygodnia) prostym
    trikiem -- wystarczy niekorzystanie z tego telefonu... ;)

    Niestety CPU/GPU+ekran i media -- wszystko to jest energochłonne...

    HotSpot (LTE+FiuFiu) rozgrzewa ,,do czerwoności''... ;)

    Przy okazji -- na razie nie zauważyłem, aby akumulator
    stracił coś ze swej atrakcyjności przez minione 2 lata,
    choć ładuję go zwykle częściej niż 2 razy dziennie.

    Żartuję oczywiście -- zwykle ładuję go raz dziennie
    i raz nocnie. ;) W sumie -- zwykle dwa razy na dobę. ;)
    Na każdą dobę z minionych dób ~27 miesięcy...

    Akumulator netbooka też trzymał się nieźle, aż padł niemal nagle...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 4. Data: 2018-10-09 21:53:07
    Od: universis <u...@w...pl>

    [..]
    > Mit. Mało prawdopodobne aby tak kluczowy problem nie wyszedł w
    > testach przed wpuszczeniu modelu w rynek.
    [..]

    Dziekuję za odpowiedź. Poniżej dwa linki (takich i podobnych jest dziesiątki). Nokia
    301 po prostu z tego słynie że ma krótki czas pracy na baterii.

    http://www.telefonytablety.pl/test-telefonu-nokia-30
    1/

    https://answers.microsoft.com/pl-pl/mobiledevices/fo
    rum/mdasha/nokia-301-bardzo-szybko-roz%C5%82adowuje-
    baterie/2b2f2902-1564-432a-a0b0-9180ae0fe103łej,

    Ja znalazłem 2 strony ze softem do 301, ale nie jestem pewien czy to jest soft do
    DUAL SIM, a nie do zwykłej jednokartowej Nokii 301:

    http://gsmfixit.blogspot.com/2014/09/nokia-301-3018-
    rm-840-latest-flash-file.html

    Od góry strony można dostrzec DUAL SIM, ale przy Phone Name jest Nokia 301 (bez dual
    sim).

    Druga strona to : https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2748560.html w treści link
    do softu RM-840
    ale znów ten sam problem dual czy single sim.

    No może ktoś podrzuci link do Nokia 301 Dual SIM - taki z większą dozą pewności że to
    jest konkretnie do Dual SIM.

  • 5. Data: 2018-10-12 19:45:29
    Od: universis <u...@w...pl>

    Udało mi się znaleźć program Nokii : "Nokia Software Recovery Tool" i przy jego
    pomocy zrobiłem update wersji oprogramowania telefonu do 9.04. Jest jeden mankament :
    Jest w nim język angielski, chiński i jeszcze trzy inne języki "krzesełkowe", a
    chciałbym żeby był język polski.
    Tutaj :
    http://gsmfixit.blogspot.com/2014/09/nokia-301-3018-
    rm-840-latest-flash-file.html
    jest jakieś FW które rokuje na to że jest tam język polski. Czy ktoś z grupowiczów
    może się wypowiedzieć na ten temat ?