  • 1. Data: 2019-09-14 16:30:39
    Temat: Nowe metody logowania - wrażenia
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    No to po kolei:

    1) mBank, tu mam dwa numer "klienta" (jeden po mBanku [A], drugi po Multi [B]).

    Pierwsze logowanie przebiegło ok, dodałem sobie urządzenie
    do zaufanych w [A], wylogowałem, ponownie zalogowałem i już nic nie chciało.
    Z numerem klienta [B] było gorzej, tu już pozwoliło jedynie na jednorazowe
    logowanie, bez zapamiętania urządzenia. Co gorsza po zalogowaniu, wypięło
    mnie z zaufanego urządzenia w [A] i musiałem je sobie dodać na nowo...

    Więc jak ktoś ma kilka kont, albo komputer jest używany w kilka osób,
    to z wygodnego logowania raczej nici. Nie widzę też listy zaufanych
    urządzeń, więc nie mam jak sobie usunąć starych, niepotrzebnych.

    Co ciekawe pojawiła się też apka tylko do tokenów, czyli jak ktoś
    nie chce mieć w telefonie "wszystkiego" (salda, przelewów, blika itp.)
    a tylko autoryzację, to ma taką możliwość teraz.

    2) Citibank

    Na dzień dobry zażądał ode mnie nr rachunku (tia, już widzę jak wszyscy
    pamiętają takie rzeczy) oraz nr pesel (o.O), dopiero w drugim kroku
    loginu i hasła, w trzecim SMS. Po wylogowaniu i zalogowaniu
    ponownym znowu poprosił o SMS, chociaż informują że niby raz na 90 dni...
    Za trzecim razem też chciał SMSa, więc coś im tu nie "stykło".

    3) Alior bank

    Tutaj pojawił się checkbox o dodaniu urządzenia do zaufanych.
    Wylogowanie i zalogowanie po dodaniu działa bez SMSa.
    Mam też opcję włączenia autoryzacji mobilnej, ale aplikacja nie reaguje
    na pusha (tzn. aplikacja Alior Banku się włącza, loguje, ale ie ma
    ani ekranu operacji do zatwierdzenia, ani samej operacji). Na razie
    zostają więc mi SMSy.

    4) iPKO

    Tu chyba temat olali, działa mi po prostu login + hasło i nie chciało
    nic więcej. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 2. Data: 2019-09-16 00:55:52
    Temat: Re: Nowe metody logowania - wrażenia
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 14/09/2019 11:30, Wojciech Bancer wrote:
    > No to po kolei:
    > 2) Citibank

    Nie mam konta tylko sama KK i po prostu poprosilo o kod z SMS.

    > 3) Alior bank

    I kantor i tmup poprosilo o kod sms, nie bylo nigdzie pola dodania
    urzadzenia do zaufanych.

  • 3. Data: 2019-09-16 12:44:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-09-16 00:55, Wojtek wrote:
    > Nie mam konta tylko sama KK i po prostu poprosilo o kod z SMS.

    Kredytówka i konto - też tylko SMS.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2019-09-17 11:52:28
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Citek zaktualizował mi aplikację w telefoniku.

    Aplikacja:

    1. nie oferuje już logowania odciskiem palca

    2. zachęca do aktywowania "citi mobile token" ale po próbie nadania pinu
    wyrzuca "tymczasowy błąd"

    Moje kondolencje.

    MJ
    PS. I pomyśleć, że wybrałem kiedyś citka, (m.in.) dlatego, że miał
    prawdziwe oddziały...

  • 5. Data: 2019-09-17 13:17:23
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-09-17, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    [...]

    > PS. I pomyśleć, że wybrałem kiedyś citka, (m.in.) dlatego, że miał
    > prawdziwe oddziały...

    To z naciskiem chyba na miał ;)

    W Poznaniu to teraz chyba tylko "oddziały" galeriane oferujące jakieś walizki
    za karty + 1 oddział Citi Gold w Bałtyku, który chyba jest do obsługi
    Tylko Poważnych Klientów.

    Wygodnie z oddziałami to chyba tylko PKO BP, który (o dziwo) ma całkiem
    sprawny interfejs www oraz apkę. Ale nie patrzyłem w taryfy prowizji.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2019-09-17 13:33:43
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.09.2019 o 13:17, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2019-09-17, Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To z naciskiem chyba na miał ;)

    Z naciskiem. Za to mbank nie miał oddziałów a ma. :)

    > Wygodnie z oddziałami to chyba tylko PKO BP, który (o dziwo) ma całkiem
    > sprawny interfejs www oraz apkę. Ale nie patrzyłem w taryfy prowizji.

    PKO też mam od zawsze i system ma spoko, ale przecież jeszcze nie
    dostosowali do dyrektywy, więc strach się bać.

    MJ

  • 7. Data: 2019-09-17 14:21:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >PKO też mam od zawsze i system ma spoko, ale przecież jeszcze nie
    >dostosowali do dyrektywy, więc strach się bać.

    A prowizje? Zerwalem z nimi, gdy wszysci obnizali oplaty, a oni
    podnosili.
    No i w tych oddzialach jakos za duze kolejki - nawet raz na rok, to za
    dlugo bylo.

    I wycieli mi raz numer, a niby juz po zerwaniu ... oj, nie lubie ich.

    Maja jeszcze Inteligo, z tego jestem zadowolny, ale tam oddzialow nie
    ma.

    J.

  • 8. Data: 2019-09-17 18:35:04
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2019-09-16 o 00:55, Wojtek pisze:

    > I kantor i tmup poprosilo o kod sms, nie bylo nigdzie pola dodania
    > urzadzenia do zaufanych.

    Nieprawda.
    Przegapiłeś "Zapisz przeglądarkę jako zaufaną na 90 dni i pomiń ten krok
    w przyszłości" na drugim ekranie logowania.

    Sławek

  • 9. Data: 2019-09-18 11:46:06
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 17.09.2019 o 18:35, Slavekk pisze:

    > Nieprawda.
    > Przegapiłeś "Zapisz przeglądarkę jako zaufaną na 90 dni i pomiń ten
    > krok w przyszłości" na drugim ekranie logowania.
    >
    > Sławek

    U mnie w kantorze była opcja zapamiętania przeglądarki, choć w pierwszej
    chwili jej nie zauważyłem.

    W którym miejscu w TMUB (T-Mobile) miałeś opcję zapamiętania? Ja jej nie
    widzę, a na dodatek po zalogowaniu ciągle nęka mnie okienkiem żeby
    włączyć potwierdzanie aplikacją..

  • 10. Data: 2019-09-18 16:52:07
    Od: Heniek <h...@g...com>

    Może mieli awarię, że wywalalo.
    Przed chwilą się logowalem, apka proponowała token lub palec.
    Wybrałem palec, przy okazji trzeba utworzyć nowe hasło, 6 cyfr.
    W ustawieniach należy wybrać sposób logowania.
    I działa.