  • 1. Data: 2018-02-21 12:53:20
    Temat: Nowe roboty BM - jak im utrudnić życie
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://youtu.be/fUyU3lKzoio

    Co zrobi gdy mu utrudnić życie:

    https://youtu.be/aFuA50H9uek

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-02-21 14:19:26
    Temat: Re: Nowe roboty BM - jak im utrudnić życie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-02-21 o 12:53, Marek pisze:
    > https://youtu.be/fUyU3lKzoio
    >
    > Co zrobi gdy mu utrudnić życie:
    >
    > https://youtu.be/aFuA50H9uek

    Ten to mały. Ale drażnili tego większego, Atlasa czy PatMana nie pamiętam.
    Tamten gdyby się odmachnął... :-)

    Robert

  • 3. Data: 2018-02-21 14:48:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-02-21 o 12:53, Marek pisze:
    > https://youtu.be/fUyU3lKzoio
    >
    > Co zrobi gdy mu utrudnić życie:
    >
    > https://youtu.be/aFuA50H9uek

    Jak zaczną z własnej woli wchodzić na K2, niekoniecznie zimą, to będzie
    dla nas dobrze czy już źle?

  • 4. Data: 2018-02-22 14:38:38
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tamten gdyby się odmachnął... :-)

    Z natura nie wygra;-) :
    https://www.youtube.com/watch?v=uTu0l4hkWyc

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2018-02-26 13:41:58
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-02-21 o 14:48, nadir pisze:

    > Jak zaczną z własnej woli wchodzić na K2, niekoniecznie zimą, to będzie dla nas
    dobrze czy już źle?
    Dla mnie dobrze. Bo mnie będzie wnosił na kasprowy. Nie lubię w górach wchodzić pod
    górę.
    Jakby jeszcze walnął jeszcze ze mną kielicha na szczycie, to w ogóle git.