  • 1. Data: 2014-11-16 01:10:08
    Temat: Nowe stare auto dojazdowe
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Mimo, ze zima za pasem, pytanie nie o opony.
    Musze pomalu zaczac myslec o pozbyciu sie starego klonkra i kupieniu nowego
    starego auta na codzienne dojazdy (2 x 25). Obecny antyk marki Mondeo nie
    psuje sie, ale korozja go zzera.

    Wymagania - bezawaryjny przynajmniej jak Mondeo 2 (przez 10 lat mialem 1
    (jedna) powazna awarie).
    Mniej rdzewiejacy niz Mondeo.
    5-osobowy.
    Gazowalna benzyna albo prosty diesel.
    Wiek praktycznie nie gra roli.
    I uwaga - cena maks. 10 tys.(plus "pakiet startowy").

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-11-16 01:22:50
    Temat: Re: Nowe stare auto dojazdowe
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 listopada 2014 01:10:09 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > Gazowalna benzyna albo prosty diesel.
    > Wiek praktycznie nie gra roli.
    > I uwaga - cena maks. 10 tys.(plus "pakiet startowy").

    takiego jak Pan chce nie ma na składzie. Starego nie rdzewiejącego samochodu z
    prostym silnikiem nikt normalny nie sprzeda.

  • 3. Data: 2014-11-16 01:36:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Nov 2014 16:22:50 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > takiego jak Pan chce nie ma na składzie.
    >Starego nie rdzewiejącego samochodu z prostym
    >silnikiem nikt normalny nie sprzeda.

    Ludzie sprzedaja samochody z roznych przyczyn.

    Poza tym ja pytam o marke i model, a nie czy jest duza podaz.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2014-11-16 01:52:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Mniej rdzewiejacy niz Mondeo.

    Volvo v70 lub 850. Raczej nie zardzewieje. Moj diesel ma juz 380 kkm i
    jak dotad regenerowalem turbinke i wymienialem swieczki zarowe. Z rzeczy
    psujacych sie, to dosyc czesto leca silentblocki w wahaczach przednich.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2014-11-16 02:30:00
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Gazowalna benzyna albo prosty diesel.
    > Wiek praktycznie nie gra roli.
    > I uwaga - cena maks. 10 tys.(plus "pakiet startowy").

    Ja bym bral Octavie I z silnikiem ASV 110KM, czesci tanie, pali malo jak zrobisz
    zestaw startowy czyli turbo sprzeglo swiece zarowe i przjrzysz zawieszenie
    powinna starczyc na kolekjne kilka lat...

    Pzdr
    Piotrek

  • 6. Data: 2014-11-16 11:23:58
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-16 01:10, Maciek pisze:

> [...]
    > Gazowalna benzyna albo prosty diesel.
    > Wiek praktycznie nie gra roli.
    > I uwaga - cena maks. 10 tys.(plus "pakiet startowy").

    W124 z jak najmniejszym wyposażeniem i grzechotnik 2.0 :)
    Ostatnio sprawiłem sobie takiego ale 3.0 M103 rdzy mniej niż na nowym :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 7. Data: 2014-11-16 13:37:17
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > W124 z jak najmniejszym wyposażeniem i grzechotnik 2.0 :)
    > Ostatnio sprawiłem sobie takiego ale 3.0 M103 rdzy mniej niż na nowym :)

    Dycha to za malo na takie auto z d.
    moze za to rozejrzec sie za w124 benzyna i zagazowac. mechaniczny wtrysk nie
    przeraza - dwa warsztaty w pl to robia - jak to nie wiem ale instalka jest
    drozsza nieznacznie niz analogiczna 4 generacji.
    niestety oba miejsca milcza co do technologii.
    zna ktos?
    reszta na forum LPGforum czy jakos tak.
    warto to rozwazyc bo takie auto dostanie za 6 + gaz i startowka - lekko
    przewazy te 10k ale cel osiagnie.
    stany techniczne benzynowych 124 sa o lata swietlne lepsze niz diesli.

  • 8. Data: 2014-11-16 13:37:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Nov 2014 11:23:58 +0100, Lewis napisał(a):

    > W124 z jak najmniejszym wyposażeniem i grzechotnik 2.0 :)
    > Ostatnio sprawiłem sobie takiego ale 3.0 M103 rdzy mniej niż na nowym :)

    Jest to jakas opcja.
    Jak sie jezdzi takim klekotem 2.0? Ja chyba tylko 3-litrowke prowadzilem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2014-11-16 15:46:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > 5-osobowy.
    > Gazowalna benzyna albo prosty diesel.
    Xsara z silnikiem HDI 90 koni. ale koniecznie silnik RHY, bo niema
    dwumasy fapa i paru innych badziewi.

    ToMasz

  • 10. Data: 2014-11-16 15:56:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ostatnio sprawiłem sobie takiego ale 3.0 M103 rdzy mniej niż na nowym :)

    Od czasu do czasu jezdze takim 300CE w automacie, tylko ze to wiecej niz
    dyche kosztuje i wir w baku :)