  • 1. Data: 2019-01-08 21:34:04
    Temat: Nowe trendy w programowaniu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Wielu z nas potrafi programować imperatywnie, część funkcyjnie.
    Niektórzy programują embedded a bywa że ci nieliczni pralki.

    Ale... czy ktoś programował wodę?

    http://www.quintsystem.pl/quint-drink/

    Cena chyba nieznana wiec pewnie tanio nie jest.

  • 2. Data: 2019-01-08 21:57:12
    Temat: Re: Nowe trendy w programowaniu
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 14:34:04 UTC-6 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    >
    > Ale... czy ktoś programował wodę?
    >
    > http://www.quintsystem.pl/quint-drink/
    >
    > Cena chyba nieznana wiec pewnie tanio nie jest.

    Znane jest. Chyba nawet na jutubie jest pokazane co jest w srodku.

    Nie umiem teraz znalezc ale gdzies juz to widzialem.

  • 3. Data: 2019-01-08 22:49:44
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 08.01.2019 o 21:34, Sebastian Biały pisze:
> [...]
    >
    > Ale... czy ktoś programował wodę?
    >
    > http://www.quintsystem.pl/quint-drink/
    >
    > Cena chyba nieznana wiec pewnie tanio nie jest.

    https://quintsysteme.com/shop/produkt/quintdrink/

    P.P.

  • 4. Data: 2019-01-08 22:57:00
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Sebastian Biały wrote:

    > Ale... czy ktoś programował wodę?

    Więc nawet Zbyszka Nowaka ktoś zautomatyzował? :-(((

    https://www.youtube.com/watch?v=c7IILT3w7fA

    Swoją drogą, sprzedawać metr sześcienny wody po 2 tysiące złotych to też
    trzeba "umić".

    Pozdrawiam, Piotr

  • 5. Data: 2019-01-08 23:01:45
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    >
    > Ale... czy ktoś programował wodę?
    >
    > http://www.quintsystem.pl/quint-drink/
    >
    > Cena chyba nieznana wiec pewnie tanio nie jest.

    Pookaż kotku co masz w środkuuu...
    (oczywiście, kotkiem jest to "cacko")

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 6. Data: 2019-01-08 23:22:49
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Bo wygląda na to że woda "żyje" i reaguje na ludzkie emocje.

    https://www.youtube.com/watch?v=6PhnDviC4lE&t=1528s

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2019-01-09 03:35:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po sa barany zeby je strzyc.

  • 8. Data: 2019-01-09 08:26:20
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 08.01.2019 21:34, Sebastian Biały wrote:

    > Cena chyba nieznana wiec pewnie tanio nie jest.

    Bardzo popularny przekręt od dłuższego czasu. Zaczęło się od
    desperackich prób znalezienia "naukowego" wyjaśnienia działania
    homeopatii, bo oryginalna XVIII-wieczna teoria brzmi niewiarygodnie dla
    współczesnych odbiorców, którzy w gimnazjum choć trochę uważali na
    chemii. Wymyślono więc rzekomą "pamięć wody" - H2O ma rzekomo "pamiętać"
    o substancjach, z którymi miała kontakt, przejmując ich własności
    chemiczne. "Teoria" nie tłumaczy, dlaczego woda "pamięta" najmniejszą
    ilość substancji o działaniu pozytywnym, ale nie pamięta o wszystkich
    toksynach z którymi miła do czynienia. Nie wyjaśnia także w jaki sposób
    pamiętane są substancje, w przypadku których pomiędzy lekarstwem i
    trucizną przebiega cienka granica, wyznaczana przez dawkę.
    Jak zwykle w takich sytuacjach bywa znalazł się nawet jakiś rosyjski
    uczony, który podparł "teorię" swoim nazwiskiem i jakąś publikacją.
    Potem sprawy potoczyły się jak lawina. No bo skoro woda ma pamięć, to
    można przecież budować urządzenia do jej "programowania". W tej chwili
    to naprawdę spory rynek...

    Swoją drogą podobnie było parę lat temu z tzw. "programowaniem
    neurolingwistycznym". Ładnie brzmiąca nazwa, wymyślona w celu
    sprzedawania poradników pełnych bzdur, skierowanego głownie do
    napalonych nastolatków, którym łatwo było wmówić, że ktoś może ich
    nauczyć jak "zaprogramować" dziewczynę z sąsiedztwa tak, aby ich
    polubiła. Taka współczesna wersja rzucania uroku albo magii miłosnej,
    ubrana w pseudonaukowy bełkot...

  • 9. Data: 2019-01-09 09:00:41
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 stycznia 2019 23:24:22 UTC+1 użytkownik bravo napisał:
    > Bo wygląda na to że woda "żyje" i reaguje na ludzkie emocje.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=6PhnDviC4lE&t=1528s
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Przebijam:

    https://allegro.pl/reduktor-zuzycia-paliwa-12v-fuel-
    shark-hit-tv-i6298376604.html

  • 10. Data: 2019-01-09 13:40:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 09/01/2019 08:26, Atlantis wrote:
    > chemii. Wymyślono więc rzekomą "pamięć wody" - H2O ma rzekomo "pamiętać"
    > o substancjach, z którymi miała kontakt, przejmując ich własności
    > chemiczne.

    Kilka razy gadałem z homeopatami o tym. Zawsze pytam czy zdają sobie
    sprawę że piją siuśki dinozaurów, jeśli to prawda. Zazwyczaj przestają
    być moimi znajomymi po takim chamskim ataku z mojej strony.