  • 1. Data: 2018-10-26 18:14:37
    Temat: Nowości z BD
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Gdyby ktoś nie śledził.
    Atlas robi wrażenie.
    https://www.youtube.com/watch?v=LikxFZZO2sk

    Robert

  • 2. Data: 2018-10-26 18:18:14
    Temat: Re: Nowości z BD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Gdyby ktoś nie śledził.
    >Atlas robi wrażenie.
    >https://www.youtube.com/watch?v=LikxFZZO2sk

    https://www.youtube.com/watch?v=M91ISnATDQY

    Ja mysle, ze Amazon bylby chetny do zakupu kilkuset :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-10-26 18:26:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 18:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > https://www.youtube.com/watch?v=M91ISnATDQY
    >
    > Ja mysle, ze Amazon bylby chetny do zakupu kilkuset :-)

    Myślisz, że nie dadzą się sprowokować? :-)
    https://youtu.be/rVlhMGQgDkY?t=125

    Robert

  • 4. Data: 2018-10-26 18:31:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Myślisz, że nie dadzą się sprowokować? :-)
    >https://youtu.be/rVlhMGQgDkY?t=125

    Nie, mysle ze Amazon ma zapotrzebowanie na wielu pracownikow, ktorzy
    beda biegac po hali i przynosic towary ... 24h/dobe, bez narzekania
    :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-10-26 20:09:02
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-26 o 18:31, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Nie, mysle ze Amazon ma zapotrzebowanie na wielu pracownikow, ktorzy
    > beda biegac po hali i przynosic towary ... 24h/dobe, bez narzekania :-)

    Firma BD robi projekty dla wojska.
    Będzie ciekawie jak takie stwory wyskoczą z okopów i tyralierą ruszą do
    ataku z erkaemem w każdej ręce :)

    WM

  • 6. Data: 2018-10-27 20:25:01
    Od: 4...@g...com

    Idea wojny jest zabijanie ludzi. Wojna bez zabijania nie ma sensu. Z drugiej strony
    co zrobia dowodcy jak roboty stron konfliktu zaczna sie fraternizowac. Idea projektu
    jest wyrwanie jak najwiekszej kasy. Przydatnosc takiego czegos w zyciu jest zerowa.

  • 7. Data: 2018-10-27 20:55:36
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-27 o 20:25, 4...@g...com pisze:
> [...]
    jest wyrwanie jak najwiekszej kasy. Przydatnosc takiego czegos w zyciu jest zerowa.

    Celem wojny jest zwyciężenie przeciwnika.
    Zabijanie jest skutkiem ubocznym działań wojennych.

    Lepszą strategią od fizycznego niszczenia przeciwnika jest jego
    indoktrynacja, przekabacenie na swoją stronę.

    WM

  • 8. Data: 2018-10-27 21:10:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    A mnie ciekawi zasilanie.
    Jaki zasięg ma taki robot? Wbiegnie po schodach na Pałac Kultury? :-)
    Czy na półpiętrze będzie musiał zmienić aku?

    Skalowanie robota w górę lub w dół coś pomoże?

    Robert

  • 9. Data: 2018-10-27 22:12:13
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > A mnie ciekawi zasilanie.
    > Jaki zasięg ma taki robot? Wbiegnie po schodach na Pałac Kultury? :-)
    > Czy na półpiętrze będzie musiał zmienić aku?

    Zasilanie może być poważnym problemem utrudniającym rozwój robotów tego
    typu.
    Starsze terenowe roboty BD miały silniki spalinowe, zapewne połączone z
    prądnicą.
    Te robiące fikołki w laboratorium miały kable zasilające.
    Może kiedyś uda się skopiować w urządzeniach technicznych zasadę
    działania mięśni? One chyba są na glukozę?

    WM

  • 10. Data: 2018-10-27 23:05:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 22:12:13 +0200, WM napisał(a):
> [...]

    Tesla ma 500km zasiegu ...

> [...]
    > Może kiedyś uda się skopiować w urządzeniach technicznych zasadę
    > działania mięśni? One chyba są na glukozę?

    A wie ktos moze, jaka sprawnosc maja miesnie ?
    Moze nie warto nasladowac ... a warto w ogniwa paliwowe zainwestowac.

    Ale takie miesnie maja jedna zalete - same sie produkuja.
    O ile oczywiscie opanujemu biotechnologie/genetyke wystarczajaco.

    Ostatnio mnie drozdze zadziwily. Znana reakcja:
    C6H12O6 -> 2 C2H5OH + 2CO2

    I nic sie tu nie spala, tylko drobne przeorganizowanie atomow !
    A drozdze z tego zyja ... i nie bardzo widac z czego.

    J.