  • 1. Data: 2009-05-05 13:02:10
    Temat: Nowy...
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    Niniejszym, z niekłamaną dumą oznajmiam, że dorobiłem się nowego
    nabytku. Może nie w garażu (jeszcze, ale niewykluczone że tam w końcu
    wyląduje ;-) a na razie w zakratowanym boksie, prosto po zjechaniu z
    taśmy fabrycznej - normalnie nuffka sztuka. Znaczy chłop, 55/3670,
    10/10, jak dotąd wszystko fporzo i takie tam. Nazwa kodowa "Alien",
    jedyną samodzielną decyzję w życiu mężczyzny (znaczy nadanie imienia)
    zostawiam sobie na później, najpierw się wyśpię ;-)
    Akcesoryjny DB killer baj KTM na niego czeka i wogóle zapowiada się
    motocyklista na schwał, zważywszy że piątkę kakaemów już zdążył
    sieknąć. Jak go nie będzie ciągneło do moturów, to chyba łobuza
    wydziedziczę ;-)

    PS Gdzie można kupić jakiś mały kibord, coby mogł na precla popisać? ;-)
    PPS Trochę wyrozumiałości plijz, jak będzie pytał co na pierwsze... ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 2. Data: 2009-05-05 13:13:50
    Temat: Re: Nowy...
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    de Fresz napisał(a):
> [...]
    > taśmy fabrycznej - normalnie nuffka sztuka. Znaczy chłop, 55/3670,
    > 10/10, jak dotąd wszystko fporzo i takie tam. Nazwa kodowa "Alien",

    Gratulacje :)

    > PS Gdzie można kupić jakiś mały kibord, coby mogł na precla popisać? ;-)

    Ale nauczysz go netykiety? ;)

    > PPS Trochę wyrozumiałości plijz, jak będzie pytał co na pierwsze... ;-)

    Moze byc ciezko, jezeli bedzie to robil pykajac fajeczke i gladzac sie
    po brodzie ;)

  • 3. Data: 2009-05-05 13:21:02
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    Gratulacje.
    i cierpliwosci i wytrwalosci w obu hobby ;) zycze.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 4. Data: 2009-05-05 13:25:38
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 May 2009 15:02:10 +0200, de Fresz napisał(a):

> [...]
    > taśmy fabrycznej - normalnie nuffka sztuka. Znaczy chłop, 55/3670,
    > 10/10, jak dotąd wszystko fporzo i takie tam.

    Szacuneczek!

    I oczywiście gratulacje!
    :)

    > PPS Trochę wyrozumiałości plijz, jak będzie pytał co na pierwsze... ;-)

    Ty tam się lepiej martw czy ON się nie okaże lekko za mocny jak na
    pierwsze ...
    ;)

    Sebastian S.

  • 5. Data: 2009-05-05 13:29:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 05 May 2009 15:02:10 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Niniejszym, z niekłamaną dumą oznajmiam, że dorobiłem się nowego
    > nabytku. Może nie w garażu (jeszcze, ale niewykluczone że tam w końcu

    gratulki :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 6. Data: 2009-05-05 13:29:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Jak go nie będzie ciągneło do moturów, to chyba łobuza wydziedziczę ;-)

    Spoko, po takim rodzicu na pewno normalny nie będzie ;)

    > PS Gdzie można kupić jakiś mały kibord, coby mogł na precla popisać?

    ZX Spectrum mu kup.

    > PPS Trochę wyrozumiałości plijz, jak będzie pytał co na pierwsze... ;-)

    I tak zostanie odesłany do FAQ.

    Gratz.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-05-05 14:32:47
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 5 Maj, 15:02, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
> [...]
    > taśmy fabrycznej - normalnie nuffka sztuka. Znaczy chłop, 55/3670,
    > 10/10, jak dotąd wszystko fporzo i takie tam. Nazwa kodowa "Alien",

    No to gratuki i dla mamy rowniez :)
    pozdrawiam
    Mika
    z potforka

  • 8. Data: 2009-05-05 14:38:53
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 05 May 2009 15:29:51 +0200
    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Spoko, po takim rodzicu na pewno normalny nie będzie ;)

    No chyba, że to nie jego... ;-)

    > ZX Spectrum mu kup.

    Lepiej jakiegoś mini quada czy coś.

    Gratulacje de Fresz, a tak btw - co to jakiś wysyp 'nówek' na grupie? ;-]

    To chyba drugi w przeciągu kilku tygodni...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 9. Data: 2009-05-05 15:25:04
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

> [...]
    > motocyklista na schwał, zważywszy że piątkę kakaemów już zdążył sieknąć.
    > Jak go nie będzie ciągneło do moturów, to chyba łobuza wydziedziczę ;-)

    Serdeczne gratulacje, niech sie zdrowo chowa. Ja ze swoim (7,5 l) bodajze w
    sobote idziemy mu kask kupic ;)

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 10. Data: 2009-05-05 15:26:38
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    de Fresz pisze:
> [...]
    > motocyklista na schwał, zważywszy że piątkę kakaemów już zdążył sieknąć.
    > Jak go nie będzie ciągneło do moturów, to chyba łobuza wydziedziczę ;-)

    Gratulki dla Cie i Andzeli :) Pozdrowki i usciskaj mlodom mame :)
    dzis za to wypije.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl