  • 1. Data: 2010-08-13 17:59:55
    Temat: Nowy Korczyn - Kraków gdzie zostawić przyczepkę??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    może ktoś sie orientuje na tej trasie czy jest jakiś parking strzeżony żeby
    jutro w sobote zostawić przyczepkę?
    Nowy Korczyn, Opatowiec, Koszyce, Nowe Brzesko?
    Zrzucam ładunek na trasie i nie chce mi się kręcić po Krakowie z przyczepką.
    Odbiór tego samego dnia wieczorem.

    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-08-13 19:50:49
    Od: sykmie <s...@g...com>

    On 13 Sie, 17:59, "glang" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Nowy Korczyn, Opatowiec, Koszyce, Nowe Brzesko?
    > Zrzucam ładunek na trasie i nie chce mi się kręcić po Krakowie z przyczepką.

    Na tej trasie raczej ciężko będzie, bo to małe miejscowości.
    Spróbuj może zostawić w Nowym Korczynie na Orlenie.

    Sykmie